Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2012 22:44 - Неандерталците са били траки!!!!!!!!!
Автор: ferhunde Категория: История   
Прочетен: 9807 Коментари: 30 Гласове:
31

Последна промяна: 21.12.2012 23:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Неандерталците плавали до Крит Предшествениците на човека умеели да правят лодки image Неандерталците, а може би и още по-ранни предшественици на човека, са плавали из Средиземно море и са акостирали на островите Кипър и Крит, сочат нови доказателства. Според археолозите, които са попаднали на тях, тези древни мореплаватели не са преодолявали водните пространства, заловени за дънери, а са имали лодки. Очевидно са притежавали такава степен на познавателните способности и мисленето, че не само да ги построят, а и да ги управляват. И днес морската навигация се смята за сложно умение.    Данните за присъствието на неандерталци на средиземноморските острови не са преки - дървените им лодки, разбира се, отдавна са изтлели и няма как да бъдат открити от археолозите. Но на Крит те попадат на значително находище на ръчни каменни брадви отпреди 170 хиляди години.    До неотдавна се смяташе, че Крит и Кипър са колонизирани за първи път преди около 9000 г. от първите земеделци.

Никой от учените глави тук не можа да открие това, което аз, простата Ферхунде, открих.

Всички неандерталци са били траки!
След като са достигнали Крит, не може да не са били траки.

Аз съм най-великата траколожка на света!!!!






Гласувай:
41



1. saportok - Браво на Вас за откритието! Но ...
21.12.2012 22:49
Браво на Вас за откритието!
Но хайде,бъдете по-скромна.Все пак аз открих защо Крит е тракийска провинция.
Но че сте велика траколожка,спор няма!
Бъдете здрава и хиляди нови успехи на палеотракийското поприще!Цялата мезозойска ера стои неразорана!
цитирай
2. kamosutrov - Ти си един тъп и некадърен
21.12.2012 22:56
шизофреничен псевдо поет-травестит.
цитирай
3. ferhunde - шизофреничен псевдо поет-трав...
21.12.2012 22:58
[quote=kamosutrov]шизофреничен псевдо поет-травестит.[/quo

Хаха, един неандерталец се появи;)))))))
цитирай
4. ferhunde - Вие все пак сте учена дама, ханъм, а аз съм една проста туркиня.
21.12.2012 22:59
saportok написа:
Браво на Вас за откритието!
Но хайде,бъдете по-скромна.Все пак аз открих защо Крит е тракийска провинция.
Но че сте велика траколожка,спор няма!
Бъдете здрава и хиляди нови успехи на палеотракийското поприще!Цялата мезозойска ера стои неразорана!

цитирай
5. ferhunde - Опс, объркАх се.
21.12.2012 23:03
kamosutrov написа:
шизофреничен псевдо поет-травестит.


Тоя не е неандерталец, а кроманьонец.
цитирай
6. quatemok - госпожо, все пак кое ви кара да ми...
21.12.2012 23:35
госпожо, все пак кое ви кара да мислите така, аз не смятам, че сте права, май се базикате

а все пак и в блога има неандерталци, вие как познахте, че онзи коментатор е такъв
цитирай
7. ferhunde - А, без такива. Реклами на конкур...
21.12.2012 23:40
А, без такива.
Реклами на конкурентни сайтове под формата на линк не се приемат.
Стой си там, къв го дириш тук!
/това беше на неандерталски/.
цитирай
8. ferhunde - Абсолютно права съм, никакво базикане.
21.12.2012 23:48
quatemok написа:
госпожо, все пак кое ви кара да мислите така, аз не смятам, че сте права, май се базикате

а все пак и в блога има неандерталци, вие как познахте, че онзи коментатор е такъв



Никак не е трудно да откриеш неандерталец. Той навсякъде повтаря едно и също поради недоразвито дясно мозъчно полукълбо.
цитирай
9. saportok - госпожо, все пак кое ви кара да ми...
22.12.2012 00:02
ferhunde написа:
quatemok написа:
госпожо, все пак кое ви кара да мислите така, аз не смятам, че сте права, май се базикате

а все пак и в блога има неандерталци, вие как познахте, че онзи коментатор е такъв



Никак не е трудно да откриеш неандерталец. Той навсякъде повтаря едно и също поради недоразвито дясно мозъчно полукълбо.
Прочетох го пак.Великолепно!
цитирай
10. ferhunde - Нали е великолепно?
22.12.2012 00:22
saportok написа:
ferhunde написа:
quatemok написа:
госпожо, все пак кое ви кара да мислите така, аз не смятам, че сте права, май се базикате

а все пак и в блога има неандерталци, вие как познахте, че онзи коментатор е такъв



Никак не е трудно да откриеш неандерталец. Той навсякъде повтаря едно и също поради недоразвито дясно мозъчно полукълбо.
Прочетох го пак.Великолепно!


А този неандерталец впрочем при първите ви постинги крещеше, че сте някоя неандерталка Джойси.
По пътя на еволюцията ще стане хомо сапиенс - само след милион години.
цитирай
11. saportok - госпожо, все пак кое ви кара да ми...
22.12.2012 11:15
ferhunde написа:
saportok написа:
ferhunde написа:
quatemok написа:
госпожо, все пак кое ви кара да мислите така, аз не смятам, че сте права, май се базикате

а все пак и в блога има неандерталци, вие как познахте, че онзи коментатор е такъв




Никак не е трудно да откриеш неандерталец. Той навсякъде повтаря едно и също поради недоразвито дясно мозъчно полукълбо.
Прочетох го пак.Великолепно!


А този неандерталец впрочем при първите ви постинги крещеше, че сте някоя неандерталка Джойси.
По пътя на еволюцията ще стане хомо сапиенс - само след милион години.

Аз съм толкова пъти класифициран/а от известни следователи в блог.бг,та чак ми омръзна след всяка нова самоличност да проверявам кой/коя съм.
Снощи търсих самоличността си чак в кеша на google.И там ме има.

-Вие си работете необезпокоявано.Гледайте за тракийци също и в мезозойската ера,нещата ще се получат при Вас!
цитирай
12. kamosutrov - О, питекантропчо, що изтри коментарът ми?
22.12.2012 11:22
:-))))) Споко, на друго място е. И по-четено от твоите плоскостии. Моме.... хисарска.
цитирай
13. ferhunde - Нали ти казах, че линкове за други ...
22.12.2012 11:47
Нали ти казах, че линкове за други сайтове не пускам.
Оная помия, дето си го пуснал, е точно за теб.
Само доказва и ти, и блогерката колко пари чините.
Ама ти си неандерталец и ти е простено, мда.
цитирай
14. ferhunde - Ама разбира се, г-н Запъртък, аз ...
22.12.2012 11:49
Ама разбира се, г-н Запъртък, аз продължавам изследователската си дейност.
Още 2 материала съм подготвила.
цитирай
15. saportok - Ама разбира се, г-н Запъртък, аз ...
22.12.2012 12:29
ferhunde написа:
Ама разбира се, г-н Запъртък, аз продължавам изследователската си дейност.
Още 2 материала съм подготвила.

Ще Ви чета със захлас и удовлетворение!
цитирай
16. quatemok - http://faktifakti. blog. bg/p...
22.12.2012 14:03
http://faktifakti.blog.bg/poezia/2012/12/21/striptiiz-na-onanizma.1034068

Добър ден! Възмутен съм от този постинг.
Снимката, текстът и коментарите са недопустими за сайт, в който влизат и непълнолетни.. Изпълнен е с цинизми, обиди и изобщо противни неща., и дори като връх на пошлостта е в раздел Поезия!
цитирай
17. lidislidis - За тракийците от миналите векове не съм сигурна
22.12.2012 15:40
Но за сегашните Да, неандерталци са по плиткомислие и лъжливи факти за траките от миналото...
цитирай
18. ferhunde - Напълно сте права, г-жо Лидис.
22.12.2012 16:04
lidislidis написа:
Но за сегашните Да, неандерталци са по плиткомислие и лъжливи факти за траките от миналото...

цитирай
19. ferhunde - Да, там неандерталецът се е изходил по голяма нужда, сефте, той само това умее;)
22.12.2012 16:05
quatemok написа:
http://faktifakti.blog.bg/poezia/2012/12/21/striptiiz-na-onanizma.1034068

Добър ден! Възмутен съм от този постинг.
Снимката, текстът и коментарите са недопустими за сайт, в който влизат и непълнолетни.. Изпълнен е с цинизми, обиди и изобщо противни неща., и дори като връх на пошлостта е в раздел Поезия!

цитирай
20. ferhunde - Също както и аз вас. Удоволствието е изцяло мое.
22.12.2012 16:07
saportok написа:
ferhunde написа:
Ама разбира се, г-н Запъртък, аз продължавам изследователската си дейност.
Още 2 материала съм подготвила.

Ще Ви чета със захлас и удовлетворение!

цитирай
21. gocho52 - Бяха и във Варна,знам...
22.12.2012 16:24
Има местност Траката.Пък и управата...
цитирай
22. ferhunde - Има местност Траката. Пък и упра...
22.12.2012 16:45
gocho52 написа:
Има местност Траката.Пък и управата...


Неандерталци във Варна? Изумена съм.
цитирай
23. saportok - Аз мисля, че не само неандреталците ...
22.12.2012 19:27
Аз мисля,че не само неандреталците са били траки.Може да се предположи същото с голяма сигурност и за саблезъбите тигри-махайродос,защото махайрата е тракийско оръжие,а Родос е тракийски остров например.
цитирай
24. ferhunde - Навлизате в новата област на моите ...
22.12.2012 19:54
Навлизате в новата област на моите изследввания. Скоро ще оповесття сензационни открития. Само мимоходом ще вметна, че пророкът Мохамед произхожда от племето на сердите.
цитирай
25. antivlaks - Още една тухла за траколозите
22.12.2012 21:56
Понеже до Крит или Кипър е почти изключено да стигнеш с гребане (освен ако е в сила "Неандерталец умора няма !", нещо което противоречи на работната хипотеза) ще трябва да се съгласите ,че тракийците са открили и ........ветроходството !
цитирай
26. shtaparov - Грешка
23.12.2012 00:39
Грешка: неандерталците не са били Траки,а тураки (турки)! Някой има ли съмнение,че са били тураки?
цитирай
27. gladius - Много, много наука има във вашето откритие.
23.12.2012 00:48
Неандерталците са от по-по-най-автохтонните жители на Европа и Азия. Четири процента от белите и жълтите носят някой и друг неандерталски ген. Та както казвам, съвсем по научному сте я подкарали. Не сте направили манджа с грозде от митология и етимология, след което високопарно да възкликнете - историята не е мнението на някого, а ФАКТИ!
цитирай
28. ok3223 - Здравейте, здравейте ...
23.12.2012 14:27
ferhunde написа:
[quote=kamosutrov]шизофреничен псевдо поет-травестит.[/quo

Хаха, един неандерталец се появи;)))))))


Вие сте гениална госпожо. Какъв ум мащабен, какво прозрение и интуиция, с какъв замах, УМ и научна квалификация прозряхте истината за същността и произхода на КАМОСУТРОВ.Той наистина е блогов НЕАНДЕРТАЛЕЦ и заклет член на секта от НЕАНДЕРТАЛЦИ.
Да дефинирате само с една дума такова просто нещо, като КАМОТО ...
Вие наистина сте гениална госпожо!
Брависимо и горещи поздравления: ок
цитирай
29. bahtibale - Бая са се развили неандерталците, ...
23.12.2012 18:46
Бая са се развили неандерталците, грамотни са вече и здраво пишат по блогове :-)
цитирай
30. letopisec - Ниандерталците също са проучени от хората на проф. Чудинов....
25.12.2012 19:24
:-) Оказалось, что понятия КРОМАНЬОНЕЦ, и ЧЕЛОВЕК, ГОВОРЯЩИЙ ПО-РУССКИ, совпали. Вклад исследователей славянских стран в открытие докирилловской письменности http://www.organizmica.org/archive/505/viss.shtml

В этой связи хотелось бы отметить присланную на Конгресс статью Павла Серафимова, болгарина, и Джанкарло Томеццоли, итальянца, о попытках дешифровки надписи, выполненной линейным письмом А, до сих пор не дешифрованным. Многие исследователи полагают, что это письмо принадлежит носителям крито-микенской культуры, пеласгам, славянам по происхождению.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ferhunde
Категория: Технологии
Прочетен: 385809
Постинги: 110
Коментари: 1493
Гласове: 927
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031