Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2012 11:58 - Траките са преки потомци на динозаврите!!!!
Автор: ferhunde Категория: История   
Прочетен: 13073 Коментари: 78 Гласове:
25

Последна промяна: 29.12.2012 12:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Някога, много отдавна, преди 65 милиона години, когато бях едва на три години и не помня нищо, един мръсен и грозен астероид се разби в земята и почти всички живи организми измряха. Най-вече - динозаврите.
Минаваха вековете и епохите, навлязохме в неолита, него вече го помня, защото тогава бях в шести клас. И изведнъж през мрака на времето се родиха горди, смели, величествени и безсмъртни хора. Те бяха възкръсналите динозаври. За нула време завладяха света, от Гренландия до Нова Зеландия, разпръснаха се из Слънчевата система, колонизираха галактиката. Някакви глупави учени ги нарекоха траки, а те са преродените динозаври.


И пак аз, простата Ферхунде, откри това, което световната наука проспа.
Аз съм най -великата траколожка на света!!

Специално за вас в клипа заснех трима динозаври от тракийското племе беси.





Гласувай:
39



1. gotenia70 - Тъпо...
29.12.2012 12:07
Много тъпо
цитирай
2. chona - Това е невероятно. Значи произхода ...
29.12.2012 12:10
Това е невероятно. Значи произхода на траките е разкрит!
цитирай
3. iuta - Това е антинаучно. Потомци на ди...
29.12.2012 12:18
Това е антинаучно. Потомци на динозаврите са птиците. Много си проста ма.
цитирай
4. kostadin - Че всички птици ли са динозавърч...
29.12.2012 12:34
Че всички птици ли са динозавърчета.Сега разбирам ,защо казвам на жена си пиленце.
цитирай
5. joysii - Машалла, машалла, Ферхунде! И ...
29.12.2012 12:34
Машалла,машалла,Ферхунде!
И умна , и хубава!
цитирай
6. saportok - Съжалявам да го кажа, но статията Ви ...
29.12.2012 12:41
Съжалявам да го кажа,но статията Ви е абсолютно псевдонаучна.
Не траките са произлезли от динозаврите,а точно обратното.
Ето,точно този динозавър,вижте,носи тракийска шапка:
http://sauropedia.files.wordpress.com/2011/05/saurolophus.jpg?w=700&h=346

-Вижте колко ясно ономастиката показва как динозаврите са произлезли от траките!

Тракийско племе - динозавърско племе

абанти - апатозаурус
агатирси - агатаум
бени - бенджи
беси - беситодонтус
ботеи - ботиоспондрилус
венети - венетикозухус
дентелети - дантакозаурус
долонки - долодон
египтяни - егитпозаур
едони - едафозаурус
кайни - кайнозухус
крестони - кресозаур
критяни - критозаур
моези - мозазаурус
меди - медусацератопс
махайрофори - махайродус
одриси - ородромеус
пикти - пиктодонт
сатри - сатурнали
селети - селезаурус
травси - травкотитан
траки - тракодонт
трери - троодон
хипсалти - хеспеорнис
халети - халетикосаурус

Освен това е важно да се знае,че динозаврите са били вторият по големина народ на земята след индийците,но никога не са били обединени в една държава!
Много Ви моля да добавите предоставената Ви от мен информация в статията,за да придобие тя порядъчна научност и безспорна доказателствена стойност!
цитирай
7. ferhunde - И колегата Бекс
29.12.2012 13:03
независимо от мен е открил същото!
Ще трябва да делим Нобеловата награда, мъкааа

http://becksssssss.blog.bg/history/2012/12/29/poslednoto-dokazatelstvo-za-proizhoda-na-drevnite-traki.1036249
цитирай
8. zicorada - това ме разсмя много!
29.12.2012 13:29
това ме разсмя много!
цитирай
9. zicorada - всеки знае кой е пряк потомец на д...
29.12.2012 13:30
всеки знае кой е пряк потомец на динозаврите, да ви отварям ли очите???
цитирай
10. zicorada - Ами, Лили Иванова !
29.12.2012 13:31
Ами, Лили Иванова !
цитирай
11. joysii - Чудя се просто защо Спароток не д...
29.12.2012 13:53
Чудя се просто защо Спароток не дотичва да коментира и да споделя тук научните си позиции,след като има толкова много почитатели,остави, ами и последователи- в лицето на такава прекрасна мадама като Ферхундето????
Нещо може би се бои от диалог?
Но този диалог няма да е противопоставяне и опровергаване на неговите истини.
Нали дамата/Ферхунде/ ,в случая, следва неговата логика?
Великият блогбегейски учен се завря в миша дупка от страх.
Даже и защитниците му се изпокриха.:):):):):)
Смях!
цитирай
12. lidis - Интересно откритие!
29.12.2012 13:56
Кой ги знае траките? Добре, че са били динозаврите, та да станат траките с нещо известни по света! Аз например съвсем отговорно ви казвам, че на север никой не подозира за траките, но знае за динозаврите!
цитирай
13. анонимен - Кафената чума за траки бълнува...
29.12.2012 14:48
Посветено на бг.траки изложилисе

Кафената чума за траки бълнува
Вони в лъжи и с историята търгува.
Кафената чума величие сънува
и към края си в лудост пътува...

Ивайло
цитирай
14. saportok - Кой ги знае траките? Добре, че са ...
29.12.2012 17:41
lidis написа:
Кой ги знае траките? Добре, че са били динозаврите, та да станат траките с нещо известни по света! Аз например съвсем отговорно ви казвам, че на север никой не подозира за траките, но знае за динозаврите!

Време е да образоваме северняците откъде произлизат динозаврите!
цитирай
15. ferhunde - Изобщо не е тъпо.
29.12.2012 18:04
gotenia70 написа:
Много тъпо

Да ти светна, че това се нарича пародия - подигравка с някоя глупост.
цитирай
16. ferhunde - Напълно сигурно е. Доказахме го с моя екип.
29.12.2012 18:05
gaet написа:
Мислите ли, че е възможно траките да са потомци на динозаврите?
Според палеонтолозите потомци на динозаврите имали клюнове и тракали с тях!

цитирай
17. carvulana - Джойси, гледай ги феновете на Вожда с потника, ама как може някой да е толкова тъп, бах мааму
29.12.2012 18:27
8. bulgarinut57 - ЕДНА Е ИСТИНАТА !!!
17:50
А ИСТИНАТА Е,

ЧЕ НИЕ СМЕ ПОТОМЦИ НА НАЙ-ДРЕВНИЯ ЦИВИЛИЗОВАН НАРОД –

ТРАКИТЕ !!!

Аплодисменти, Павле приятелю !!!



Пък онази женичка с влошено психично здраве и дгуги малформации,
нека си смуче от пръстите, за да може да е на първа !
цитирай
18. saportok - 8. bulgarinut57 - ЕДНА Е ИСТИНАТА ...
29.12.2012 18:56
carvulana написа:
8. bulgarinut57 - ЕДНА Е ИСТИНАТА !!!
17:50
А ИСТИНАТА Е,

ЧЕ НИЕ СМЕ ПОТОМЦИ НА НАЙ-ДРЕВНИЯ ЦИВИЛИЗОВАН НАРОД –

ТРАКИТЕ !!!

Аплодисменти, Павле приятелю !!!



Пък онази женичка с влошено психично здраве и дгуги малформации,
нека си смуче от пръстите, за да може да е на първа !

:)
Отговорът на sparotok също е подобаващо щастлив от окачествяването.

-Жалки са,грешка е че ги пропагандирате.
Можем само да колекционираме простотиите им за момента,в който почнат да се жалват на модератори.
цитирай
19. ferhunde - Да, и то от мен!!!!!
29.12.2012 19:01
chona написа:
Това е невероятно. Значи произхода на траките е разкрит!

цитирай
20. ferhunde - Птиците са преходно звено. След това се превръщат в траки.
29.12.2012 19:03
iuta написа:
Това е антинаучно. Потомци на динозаврите са птиците. Много си проста ма.

цитирай
21. letopisec - не е нормално 7 постинга на 1 страница на история в blog.bg да пародират тракедонизма, но е факт
29.12.2012 19:03
УДИВИТЕЛНО, оказва се, че жанра на тракедонизма (да не се бърка с науката тракология) е най-удачен за пародиране. Причината е проста, в него има нещо рицарско, така че Спароток в ролята на дон Кихот, е просто добър повод да си кажем и истината, така както Санчо е поучен що е свободата...И тя е: ами траките не са изчезвали...били са тук, може би и в голямо количество...разбира се нямали са никакво етно-тракийско самосъзнание....нещо като славяните, дето също са щъкали по Балканите....Траки и славяни стават след 681 г. българи...Нашата народност след 681 г. е формирана основно от българи, траки и славяни...Както са побългарени траките, така са побългарени и македонците...Царя е просто гол, или поне по потник...В чий интерес е тоя напън на тракедонизма: автохтонно присъствие на българите на всяка цена??? Кой роди мита за малката дошляшка орда на Аспарух българи??? Че още до 718 г. Тервел определя кой да заеме византийския трон и при това спира арабите, които пак превземат половин Европа, но не през Балканите, а през Испания...Коя държава на Балканите се занимава открай време с интриги за произхода? Всъщност, тъжното е друго - импотентността на българската държава за ролята на историята за една нация...Останалото са външни поръчки, имат пари, раздават...Нета не е цензур...
цитирай
22. ferhunde - Тоочно така, ага!
29.12.2012 19:03
kostadin написа:
Че всички птици ли са динозавърчета.Сега разбирам ,защо казвам на жена си пиленце.

цитирай
23. ferhunde - Ох, бе, Джойси ханъм,, много си мила, цун!
29.12.2012 19:06
joysii написа:
Машалла,машалла,Ферхунде!
И умна , и хубава!

цитирай
24. ferhunde - 7. saportok ага,
29.12.2012 19:10
нали щяхте да си ходите,чоджум? И вие ли като Вожда разигравате сценки? Уффф.
цитирай
25. ferhunde - 20. carvulana -
29.12.2012 19:12
Ханъм, тоя коментар е от един динозавър.
цитирай
26. ferhunde - 21. saportok - Ще се жалват на куково лято. Нищо ...
29.12.2012 19:13
Ще се жалват на куково лято. Нищо лошо не правим, че им се присмиваме на дивотиите.
цитирай
27. ferhunde - С проф. Бекс доказахме, ага - първо са динозаврите и тогава траките.-
29.12.2012 19:14
gaet написа:
Не харесвам тоя запъртък - saportok, защото е един много тъп имитатор, но в случая може и да е прав? Вижте колко много съвпадения между траките и динозаврите има! Може ли това да е случайно? Не!!!

цитирай
28. ferhunde - Нищо смешно няма в едно научно откритие, ханъм!!! Ще ме ядосаш.
29.12.2012 19:15
zicorada написа:
това ме разсмя много!

цитирай
29. ferhunde - Ей, ще те бия вече!
29.12.2012 19:18
zicorada написа:
всеки знае кой е пряк потомец на динозаврите, да ви отварям ли очите???

цитирай
30. ferhunde - Ами, Лили Иванова ! Лили Ива...
29.12.2012 19:20
zicorada написа:
Ами, Лили Иванова !


Лили Иванова е тракийска богиня, произлязла от тиранозавър рекс, и това доказахме с екипа-
цитирай
31. ferhunde - Във Финландия живеят истински траки..
29.12.2012 19:21
saportok написа:
lidis написа:
Кой ги знае траките? Добре, че са били динозаврите, та да станат траките с нещо известни по света! Аз например съвсем отговорно ви казвам, че на север никой не подозира за траките, но знае за динозаврите!

Време е да образоваме северняците откъде произлизат динозаврите!



Името на Тампере идва от тамбура, а на Суоми - от сом.
цитирай
32. ferhunde - Напротив.
29.12.2012 19:23
lidis написа:
Кой ги знае траките? Добре, че са били динозаврите, та да станат траките с нещо известни по света! Аз например съвсем отговорно ви казвам, че на север никой не подозира за траките, но знае за динозаврите!


Коренното население на Финландия са траките.
цитирай
33. ferhunde - Това е на тракийски диалект несъмнено.
29.12.2012 19:24
ivo0o написа:
Посветено на бг.траки изложилисе

Кафената чума за траки бълнува
Вони в лъжи и с историята търгува.
Кафената чума величие сънува
и към края си в лудост пътува...

Ивайло

цитирай
34. ferhunde - 13. joysii,
29.12.2012 19:26
нямаш чувство за хумор. Приеми, че спаротоците са нова версия на Мъпет шоу.
цитирай
35. ferhunde - Летописец,
29.12.2012 19:29
към тракедонизма можем да се отнасяме по два начина.
Да му се гневим и осъждаме - значи да му придааваме ненужна важност.
Или да му се присмиваме - това е по-.раационално и ефективно.
цитирай
36. saportok - към тракедонизма можем да се отн...
29.12.2012 20:03
ferhunde написа:
към тракедонизма можем да се отнасяме по два начина.
Да му се гневим и осъждаме - значи да му придааваме ненужна важност.
Или да му се присмиваме - това е по-.раационално и ефективно.

И по-ясно го илюстрира.
цитирай
37. tamperto - ,
29.12.2012 20:11
... а динозаврите от къде са се пръкнали? Ами от едноклетъчните дето са били първи на планетата. Като ще изследваш миналото, давай смело!
А едноклетъчните са произлезли от следната случка: минавал кораб от Сириус покрай Земята и командира рекъл на помощник командира
- ауее, дай да изхвърлим тоя отпадък от кухнята, че не се диша тука, направо мамата си трака!
и... ами така са дошли едноклетъчните на Земята. Ама във съзнанието им се е набила думичката "трака"
цитирай
38. ferhunde - Той е очевидно тракийски поет.
29.12.2012 20:36
gaet написа:
ivo0o написа:
Посветено на бг.траки изложилисе

Кафената чума за траки бълнува
Вони в лъжи и с историята търгува.
Кафената чума величие сънува
и към края си в лудост пътува...

Ивайло

Ти пък кой беше с тези чоглави стихченца?

цитирай
39. ferhunde - Напълно вярно.
29.12.2012 20:47
saportok написа:
ferhunde написа:
към тракедонизма можем да се отнасяме по два начина.
Да му се гневим и осъждаме - значи да му придааваме ненужна важност.
Или да му се присмиваме - това е по-.раационално и ефективно.

И по-ясно го илюстрира.

цитирай
40. ferhunde - 40. tamperto
29.12.2012 20:50
невероятно! С екипа Лешоджойс, Лео, и камасутра веднага започваме изследвания, за да докажем това !!
цитирай
41. dolsineq - към тракедонизма можем да се отн...
29.12.2012 21:21
ferhunde написа:
към тракедонизма можем да се отнасяме по два начина.
Да му се гневим и осъждаме - значи да му придааваме ненужна важност.
Или да му се присмиваме - това е по-.раационално и ефективно.

...............................
Само дето си си забравила "матерният" турски език...
цитирай
42. tamperto - ,
29.12.2012 21:35
ferhunde написа:
невероятно! С екипа Лешоджойс, Лео, и камасутра веднага започваме изследвания, за да докажем това !!

Радвам се, че някой наистина учЕн, ще се заеме с проблема. До колкото ми говори наследствената памет, тоя кораб е минал и покрай други планети. Та.. може да сме навсякъде във Вселената. Тъпаците не са имали кофи за разделяне на боклука.
Щом има делви и грънци със характерни шарки и багри - произхода им е ясен! На Сириус още не са били измислили найлоновите чували за отпадъци. Имало е длъжност "грънчар" на борда. Може и да не ме споменавате във изследването, че и без това от Андромеда ме дебнат какво говоря.
цитирай
43. ferhunde - Аз, Ханъм, съм от българските изселници в Измир,
29.12.2012 21:43
dolsineq написа:
ferhunde написа:
към тракедонизма можем да се отнасяме по два начина.
Да му се гневим и осъждаме - значи да му придааваме ненужна важност.
Или да му се присмиваме - това е по-.раационално и ефективно.

...............................
Само дето си си забравила "матерният" турски език...


българския ми е роден език.
цитирай
44. ferhunde - 45. tamperto -
29.12.2012 21:47
Свиках по спешност екипа, още утре започваме проучвания. Аз всъщност отдавна съм доказала, че траките са извънземни, но още не съм го обявила публично.
Ще ни сътрудничите, надявам се.
цитирай
45. tamperto - ,
29.12.2012 22:05
ferhunde написа:
Свиках по спешност екипа, още утре започваме проучвания. Аз всъщност отдавна съм доказала, че траките са извънземни, но още не съм го обявила публично.
Ще ни сътрудничите, надявам се.

Стаа, аз съм пич, щом е за идеята да надвием македонците и Спароток - няма проблем. Че те са се взели на сериозно и даже Груьо Груевски твърди, че на тениската на капитана на кораба пишело "I сърце Macedonia"... Ама не знае, че нашето деенка е по-древно, само с една врътка на спиралата е.. ама да не навлизам във подробности, че ще затормозя огромната аудитория.
цитирай
46. mahatma - Евала ти пра`им, брато.
29.12.2012 22:05
Щото ми мзе мислите от акъло, що ги мислих и имах кщените да го оформя като текст. Ава ти ве изпревари, за което съм горд, че не само аз така мисля, че на таз щуротия така трябва да се отговори - Тракотеологията де. Но знаю, брато, че тая материя -тракологията, е жилава и хлъзгава материя, оти над нея врачуват да й дадат живот разни ми ти масони-илюмитани, до един глобалистки тарикати, що опоскаха кръвта и потта на света за да ги претакат в лъскави златни монети. За да нудят света да им прави метания на техните псевдо-научни луциферови пируети, което не е нищо друго освен минети за техните хартиени монети.
цитирай
47. asthfghl - 7.
29.12.2012 22:10
> Не траките са произлезли от динозаврите,а точно обратното.

И аз тъкмо това щях да кажа. Колкото повече чете човек блог.бг, толкова повече се убеждава, че не е възможно траките да не са първоизточника на живота на Земята. Следователно динозаврите са техни потомци, а не обратното.
цитирай
48. saportok - Свиках по спешност екипа, още утре ...
29.12.2012 22:16
ferhunde написа:
Свиках по спешност екипа, още утре започваме проучвания. Аз всъщност отдавна съм доказала, че траките са извънземни, но още не съм го обявила публично.
Ще ни сътрудничите, надявам се.

Аз все още не мога да повярвам да са извънземни,ferhunde ханъм,но ако са,това би обяснило хилядите клонирани блогове на траколозите.
цитирай
49. tamperto - ,
29.12.2012 22:39
mahatma написа:
Щото ми мзе мислите от акъло, що ги мислих и имах кщените да го оформя като текст. Ава ти ве изпревари, за което съм горд, че не само аз така мисля, че на таз щуротия така трябва да се отговори - Тракотеологията де. Но знаю, брато, че тая материя -тракологията, е жилава и хлъзгава материя, оти над нея врачуват да й дадат живот разни ми ти масони-илюмитани, до един глобалистки тарикати, що опоскаха кръвта и потта на света за да ги претакат в лъскави златни монети. За да нудят света да им прави метания на техните псевдо-научни луциферови пируети, което не е нищо друго освен минети за техните хартиени монети.

Абе ти какво пиеш? Все се опитвам да се докарам до твоето положение, ама не ми се получава
цитирай
50. ferhunde - 48. tamperto - ,
29.12.2012 22:42
Напротив, аудиторията се вълнува от тези неща и всички постинги на тая тема стават хитове.
Засягате важна тема. Един от екипа, Лешоджойс, е генетик. Той отри, че в нашите гени има 3 Х хромозоми, които са пряко унаследени от динозаврите.
цитирай
51. ferhunde - Има основание и това твърдение.
29.12.2012 22:55
asthfghl написа:
> Не траките са произлезли от динозаврите,а точно обратното.

И аз тъкмо това щях да кажа. Колкото повече чете човек блог.бг, толкова повече се убеждава, че не е възможно траките да не са първоизточника на живота на Земята. Следователно динозаврите са техни потомци, а не обратното.



Засега от екипа го поддържа само Лео, а другите трима сме на противното мнение, но ще обсъдим задълбочено въпроса.
цитирай
52. tamperto - 52. ferhunde
29.12.2012 22:57
3х е отдавна известна на учените, ама е тайна. Само за протокола - оглеждай се като се прибираш от работа по тъмно, че.. знае ли динозавър..
аз съм с 2Х, а баба е с 1Х и може да пишка нефт. Въпрос на първичен метаболизъм!
цитирай
53. ferhunde - Колега Лео, ще ви свържа с Ерих фон Деникен - той доказа, че тракийскитее златни съкровища
29.12.2012 22:57
saportok написа:
ferhunde написа:
Свиках по спешност екипа, още утре започваме проучвания. Аз всъщност отдавна съм доказала, че траките са извънземни, но още не съм го обявила публично.
Ще ни сътрудничите, надявам се.

Аз все още не мога да повярвам да са извънземни,ferhunde ханъм,но ако са,това би обяснило хилядите клонирани блогове на траколозите.



всъщност са създадени в галактиката МИ32451
цитирай
54. dolsineq - 46. ferhunde - Аз, Ханъм, съм от българските изселници в Измир,
29.12.2012 23:06
ferhunde написа:
dolsineq написа:
ferhunde написа:
към тракедонизма можем да се отнасяме по два начина.
Да му се гневим и осъждаме - значи да му придааваме ненужна важност.
Или да му се присмиваме - това е по-.раационално и ефективно.

...............................
Само дето си си забравила "матерният" турски език...


българския ми е роден език.

....................................

ами тогава да беше си използвала динозаварският език, че да те разбера...
цитирай
55. saportok - Свиках по спешност екипа, още утре ...
29.12.2012 23:08
ferhunde написа:
saportok написа:
ferhunde написа:
Свиках по спешност екипа, още утре започваме проучвания. Аз всъщност отдавна съм доказала, че траките са извънземни, но още не съм го обявила публично.
Ще ни сътрудничите, надявам се.

Аз все още не мога да повярвам да са извънземни,ferhunde ханъм,но ако са,това би обяснило хилядите клонирани блогове на траколозите.



всъщност са създадени в галактиката МИ32451

Но как биха могли траките да додат оттам?
цитирай
56. graywolf - всеки македонец знае, че диноза...
29.12.2012 23:10
всеки македонец знае, че динозаврите са генетична абоминация междуу античен македонец и комета!
цитирай
57. ferhunde - Това е принос в съвременната наука! Молодец!!!
30.12.2012 00:01
graywolf написа:
всеки македонец знае, че динозаврите са генетична абоминация междуу античен македонец и комета!

цитирай
58. ferhunde - Колега Лео, ссъс специална ракета с фотонен двигател са дошли.
30.12.2012 00:02
saportok написа:
ferhunde написа:
saportok написа:
ferhunde написа:
Свиках по спешност екипа, още утре започваме проучвания. Аз всъщност отдавна съм доказала, че траките са извънземни, но още не съм го обявила публично.
Ще ни сътрудничите, надявам се.

Аз все още не мога да повярвам да са извънземни,ferhunde ханъм,но ако са,това би обяснило хилядите клонирани блогове на траколозите.



всъщност са създадени в галактиката МИ32451

Но как биха могли траките да додат оттам?

цитирай
59. ferhunde - Значи, решихме да ви включим като пети член на екипа.
30.12.2012 00:04
tamperto написа:
3х е отдавна известна на учените, ама е тайна. Само за протокола - оглеждай се като се прибираш от работа по тъмно, че.. знае ли динозавър..
аз съм с 2Х, а баба е с 1Х и може да пишка нефт. Въпрос на първичен метаболизъм!


Ще отговаряте за сигурността и антитероризма.
цитирай
60. apostapostoloff - Ама това кой го казва-
30.12.2012 07:56
запъртък или спартак?
цитирай
61. nabudonohonosor - Ако си толкова хубава, колкото си ...
30.12.2012 09:04
Ако си толкова хубава, колкото си тъпа, сигурно цена нямаше да имаш. Но едва ли.
цитирай
62. ferhunde - Така са говорили древните траки)
30.12.2012 10:19
mahatma написа:
Щото ми мзе мислите от акъло, що ги мислих и имах кщените да го оформя като текст. Ава ти ве изпревари, за което съм горд, че не само аз така мисля, че на таз щуротия така трябва да се отговори - Тракотеологията де. Но знаю, брато, че тая материя -тракологията, е жилава и хлъзгава материя, оти над нея врачуват да й дадат живот разни ми ти масони-илюмитани, до един глобалистки тарикати, що опоскаха кръвта и потта на света за да ги претакат в лъскави златни монети. За да нудят света да им прави метания на техните псевдо-научни луциферови пируети, което не е нищо друго освен минети за техните хартиени монети.

цитирай
63. ferhunde - Не плаши хората де!
30.12.2012 10:20
gaet написа:
Хаха, Спароток иде и ще ви убие, тюркоидни пачи!

цитирай
64. ferhunde - Ето на динозавърски, ханъм.
30.12.2012 10:22
dolsineq написа:
ferhunde написа:
dolsineq написа:
ferhunde написа:
към тракедонизма можем да се отнасяме по два начина.
Да му се гневим и осъждаме - значи да му придааваме ненужна важност.
Или да му се присмиваме - това е по-.раационално и ефективно.

...............................
Само дето си си забравила "матерният" турски език...


българския ми е роден език.

....................................

ами тогава да беше си използвала динозаварският език, че да те разбера...



Вие и вашата секта съчинявате динозавърски фантазми,, идва от оргазми:)
цитирай
65. ferhunde - Най вероятно е чел Спароток и е изпушил,хехехе
30.12.2012 10:23
tamperto написа:
mahatma написа:
Щото ми мзе мислите от акъло, що ги мислих и имах кщените да го оформя като текст. Ава ти ве изпревари, за което съм горд, че не само аз така мисля, че на таз щуротия така трябва да се отговори - Тракотеологията де. Но знаю, брато, че тая материя -тракологията, е жилава и хлъзгава материя, оти над нея врачуват да й дадат живот разни ми ти масони-илюмитани, до един глобалистки тарикати, що опоскаха кръвта и потта на света за да ги претакат в лъскави златни монети. За да нудят света да им прави метания на техните псевдо-научни луциферови пируети, което не е нищо друго освен минети за техните хартиени монети.

Абе ти какво пиеш? Все се опитвам да се докарам до твоето положение, ама не ми се получава

цитирай
66. ferhunde - И двамата, ага.
30.12.2012 10:35
apostapostoloff написа:
запъртък или спартак?

цитирай
67. raders - Май започна да се прекалява по тази ...
30.12.2012 10:37
Май започна да се прекалява по тази тема. Във всеки случай е гадна гаврата с траките, независимо чия теза е вярна /май няма такава/, защото все пак са оставили нещо след себе си, което никак не е малко. И, което ние сме наследили, независимо какви сме, що сме и колко пари струваме. А да се отрича, че са част от нашата история, си е пълен нихилизъм /никаква логика не може да го приеме/, колкото и да не вярвам на историците, нито пък на прекалените изхвърляния на Спароток. Повечето народи биха се гордяли със своите предци, независимо дали са преки потомци /какво значение има това/, а ние ги плюем като неблагодарни идиоти. Отвращавам се...
цитирай
68. ferhunde - Никога не бих могла да се меря по тъпота с вашия вожд и учител,
30.12.2012 10:37
nabudonohonosor написа:
Ако си толкова хубава, колкото си тъпа, сигурно цена нямаше да имаш. Но едва ли.


за който всичко започва и свършва с траките. Това е тъпотата в концентриран вид, така да се каже.
цитирай
69. barbarian - О, малоумен българино,
30.12.2012 10:40
Защо се гавриш със своята история, която даже и не познаваш?
цитирай
70. ferhunde - Летописец го е обяснил, ага. Ти ...
30.12.2012 10:43
Летописец го е обяснил, ага.. Ти си прав, разбира се - трябва да се гордеем с миналото си. и българската наука работи по изследването на траките. Гаврата я преддизвикат шепа тракомани със съмнителен морал, проводници на чужди интереси, спекуланти на дребно с родовата памет, антинаучни по своята природа.
Гаврата с нашето минало е в блога на Спароток. Там и само там. Другото е съвсъвършено заслужена подигравка.
цитирай
71. sapotrok - ?
30.12.2012 10:56
Тъпанари сте.
цитирай
72. joysii - Хаха, Спароток иде и ще ви убие, т...
30.12.2012 11:07
gaet написа:
Хаха, Спароток иде и ще ви убие, тюркоидни пачи!

================
Кой ще ни убива,бе!?
Оня бъзльо дето се скри в миша дупка,щото знае,че дрънка глупости и няма как да защити своите измишльотини??
цитирай
73. sapartok - Бъзльо си !!!
30.12.2012 11:15
Лайниф.
цитирай
74. shtaparov - към тракедонизма можем да се отн...
30.12.2012 12:35
ferhunde написа:
към тракедонизма можем да се отнасяме по два начина.
Да му се гневим и осъждаме - значи да му придааваме ненужна важност.
Или да му се присмиваме - това е по-.раационално и ефективно.

Така става,когато измъкнеш от турските морди Българската им плячка,Феркунде
гелин. Стигаме до сръдни,пародии и всякакви фокуси и премятания,само и само да
не изпуснем плячката. Но не е съдено древното Българско величие да бъде засенчено
от първобитници-новотюрки,нито от недозрели мойсейници. Така че бъди спокойна и
не им се връзвай толкова: Българската идея не отрича исляма и юдаизма,а само античовешкия анти-Българизъм! Тя си припознава Помаците и ги обича: те са доказано наши откъде и да ги погледнеш,въпреки туркомангалските опити за тяхното присвояване! А ти несъмнено си помакиня,не туркиня- нали??!! Което значи: наша кръв,наш народ и
наша чест! Потомци на потурчени Български помаци са и над 70% от днешните турци,
които обаче не искат да знаят за това,понеже са отдавна отчуждени от родителите си еничари... Но такава им била съдбата,такъв им бил "късмета"...
цитирай
75. shtaparov - Хаха, Спароток иде и ще ви убие, т...
30.12.2012 12:36
joysii написа:
gaet написа:
Хаха, Спароток иде и ще ви убие, тюркоидни пачи!

================
Кой ще ни убива,бе!?Оня бъзльо дето се скри в миша дупка,щото знае,че дрънка глупости и няма как да защити своите измишльотини??

Бъзльо ти е цинизма,Джоско Московский!
цитирай
76. shtaparov - А динозаврите...
30.12.2012 12:39
tamperto написа:
... а динозаврите от къде са се пръкнали? Ами от едноклетъчните дето са били първи на планетата. Като ще изследваш миналото, давай смело!
А едноклетъчните са произлезли от следната случка: минавал кораб от Сириус покрай Земята и командира рекъл на помощник командира - ауее, дай да изхвърлим тоя отпадък от кухнята, че не се диша тука, направо мамата си трака! и... ами така са дошли едноклетъчните на Земята. Ама във съзнанието им се е набила думичката "трака"

Динозаврите са потомци на ранните тюрки. Няма майтап! :))
цитирай
77. saportok - към тракедонизма можем да се отн...
30.12.2012 19:43
dolsineq написа:
ferhunde написа:
към тракедонизма можем да се отнасяме по два начина.
Да му се гневим и осъждаме - значи да му придааваме ненужна важност.
Или да му се присмиваме - това е по-.раационално и ефективно.

...............................
Само дето си си забравила "матерният" турски език...

Свършили са туракските постове за копиране.
цитирай
78. kostadin - Остава и лаврово венче да си напр...
02.01.2013 10:57
Остава и лаврово венче да си направите и ако се сетите къде се поставя може и да ви заснемат от космоса
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ferhunde
Категория: Технологии
Прочетен: 389050
Постинги: 110
Коментари: 1493
Гласове: 927
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930