Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2012 11:38 - Ария на Капитан Немо от циганския пазар
Автор: ferhunde Категория: Поезия   
Прочетен: 4049 Коментари: 24 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Излъгаха ме, че съм аз поет -
повярвах им, понеже съм перфектен,
написах страшен цигански сонет
и го затворих в Йотовата клетка.

Обичам мръсотии  да творя 
на мене ми  е дадено от Бога. 
Ако не сторя зло, аз все кървя -
и пак се крия в моята бърлога.

Във Хулите изгониха ме те,
Че i Радост Даскалова се иизгаврих.
Иличе и Галина пък, късмет,
повярваха , паролите им барнах.

Но всичко туй  нищожно е за мен,
затуй откраднах снимката на Ненов.
Сега съм вече истински кретен -
със мозъка на мумията Ленин.

Ама само колко съм гениална бе;))))))))))))))))






Гласувай:
19



1. yotovich - Изключително!
27.09.2012 11:40
Изприщих се от възторг и започвам с разбора.
цитирай
2. yotovich - Първият куплет, както забелязв...
27.09.2012 11:42
Първият куплет, както забелязвате, специално ме споменава.
Защото аз съм най-божествената жена на света.
цитирай
3. yotovich - Първият куплет, както забелязв...
27.09.2012 11:43
Първият куплет, както забелязвате, специално ме споменава.
Защото аз съм най-божествената жена на света.
цитирай
4. yotovich - Вторият куплет е смисловият цен...
27.09.2012 11:44
Вторият куплет е смисловият център .- показва Боажествената способност на поета да върши мърсотии.
цитирай
5. yotovich - Третият куплет е специален. в него ...
27.09.2012 11:47
Третият куплет е специален. в него се описва как поетът е навредил на една поетеса и се е възползвал от дзруги две - ярко доказателство за способлбността му да прави мръсотии.
цитирай
6. yotovich - Финалът е световен поетически в...
27.09.2012 11:49
Финалът е световен поетически връх.
Поетът открадваедна снимка, приписвая на друг човек и се опиянява от гадорията си.
Не ви ли прилича на Пушкин по сила на въздействието?
цитирай
7. yotovich - Като цяло имаме работа с един иде...
27.09.2012 11:52
Като цяло имаме работа с един идеално композиран стих.
Невероятно творение!
цитирай
8. анонимен - Ashoka 15/03/2010, 17:24 Ц...
27.09.2012 12:14
Ashoka
15/03/2010, 17:24
Цитат(Макарена @ 15/03/2010, 16:32)
Виж, не ми е работа да ставам следовател, затова е изискването да посочваш източници и авторство.
Правиш така, че като ти задам някои кофти въпроси, после да се налага да се разделяме или сам ще се махнеш от срам.
Пример тази тема. Казваш, че ти си автора. И блогът ти бил poligor.blog.bg. Там пише, че се казваш Павел Горинов. Но Алекси Найденов казва същото. И блогът му е друг. На кого да вярвам?
Имаше и още такива разминавания, виж къде съм те карал да слагаш източници.
Затова спазвай Правилата на форума, т.е. на мястото, където се намираш.
Ashoka
Нищо чудно - оня Алекси Найденов или рамзес пак съм аз, щото в блог.бг няма ограничения за брой на блогове и реални имена. Но признавам, че не можеш да знаеш това, затова спирам да споря - премествам всички постинги от онзи блог в оригиналния, което вече започнах и за десетина дни ще стане, изчезват поводите за съмнения, спазвам си Правилата тук и всичко е наред - не искам да си мислиш, че целя някакви скандали. Разбрахме се.
цитирай
9. анонимен - кажи в кой град си наистина- Пловдив ...
27.09.2012 12:40
кажи в кой град си наистина- Пловдив или Хисаря и не ти искам бъбрека ще ти намеря работа!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
10. ferhunde - Гино ма,
27.09.2012 13:10
Толкова прост човек не бях срещала.
Продавам бъбрека е разказ, значи измислица.
Не пише човека за себе си, а си измисля.
цитирай
11. анонимен - въпрос към али
27.09.2012 13:20
Когато бяхме във Френдса ти се гавреше с всички, дори с момичето дето сте си приятелки сега и даже и пусна голи снимки. Жалко,че памета ти е толкова къса и забравяш тези неща. После ревеше защо в блога тук ти пускали твои снимки и лични данни. Кога си искрена ? когато един ден казваш да те оставят на мира или на другия когато пускаш провокация за да дразниш хората? С какво си по-добра от онези от които се оплакваш и май постъваш по-зле от тях.
Ева

ще се сетиш коя съм. все някога.
цитирай
12. ferhunde - Целият блог знае коя е Али. Бекс я описа най-точно.
27.09.2012 13:42
анонимен написа:
Когато бяхме във Френдса ти се гавреше с всички, дори с момичето дето сте си приятелки сега и даже и пусна голи снимки. Жалко,че памета ти е толкова къса и забравяш тези неща. После ревеше защо в блога тук ти пускали твои снимки и лични данни. Кога си искрена ? когато един ден казваш да те оставят на мира или на другия когато пускаш провокация за да дразниш хората? С какво си по-добра от онези от които се оплакваш и май постъваш по-зле от тях.
Ева

ще се сетиш коя съм. все някога.


цитирай
13. ferhunde - Гино ма,
27.09.2012 13:45
като не си и чувала за АБВ форумиите, що като ппапагал повтаряш каквото ти пускат по скайпа.
Ти си маша за мръсни поръчки, ясно ли ти е?
цитирай
14. ferhunde - :))))))
27.09.2012 14:26
yotovich написа:
Изприщих се от възторг и започвам с разбора.

цитирай
15. ferhunde - :))))))
27.09.2012 14:27
yotovich написа:
Първият куплет, както забелязвате, специално ме споменава.
Защото аз съм най-божествената жена на света.

цитирай
16. ferhunde - ;)
27.09.2012 14:28
yotovich написа:
Третият куплет е специален. в него се описва как поетът е навредил на една поетеса и се е възползвал от дзруги две - ярко доказателство за способлбността му да прави мръсотии.

цитирай
17. krassko - Сонет за Ферхунде
27.09.2012 17:57
Да имах аз гласа на Ферхунде,
по цял ден песни щях да пея,
на Капитана да варя шкембе,
и най-щастлива в блога да живея.

Завистниците да се пукнат изотзад,
на баня, че ще ходя на Хисаря,
а после три тенора като на парад
ще ми запеят в старата бирария...

И гръм да тресне, да вали,
за него греят твоите очи,
какво че си проклета, та нали
сърцето ти за него тук тупти.

И... Ферхунде, съвсем не се муси,
наведи се... и ръка му целуни!

цитирай
18. анонимен - Характеристика на графомана
27.09.2012 18:15
Характеристика на графомана

Графоманът настъпи газта.
Ауспухът забълва пушек
Сякаш хала се развъртя
над морета, реки и суши.

То не бяха поля,
гори,
Кордилери и Антарктиди…
Даже Бог да му викне:
„Спри!”,
ще излезе, че му зловиди…

То не бяха вълни и стон,
и души, и сърца в безкрая.
Като стар развален грамофон
графоманът едно си бае.

Много стихчета,
ала в тях
има-няма дузина думици:
Господ, дявол, вселена, грях,
рай и ад и… „ша та цалуна”!

Все повтаря,
че е поет,
за да няма и грам съмнение,
че със всеки изминал ред
наближава
да стане гений.

Като стане това,
газта
ще отпусне щедрият рицар –
над руините на света
да изпафка една лулица.

Автор: slavimirgenchev1953
цитирай
19. анонимен - 666! СУПЕР...
27.09.2012 18:50
....АЛАХ БИЛ ВЕЛИК...ШЕИ УДАРИМ 5 РИКИИ ШЕ ВИДИ КОИ Е ВЕЛИК...!

...АИДЕ ДА НЕ ПАЛИМЕ ПАКАРДО ИУ ПАЗАРЖИК...И ШЕ ПОЧНЕ ТРЕТАТА СВЕТОЦНА ВЕНАА...!

...НЕМА ИРАН НЕМА ТАЛИБАН...!
цитирай
20. ferhunde - Ауу, ти си гениален, мъжки!
27.09.2012 21:57
анонимен написа:
....АЛАХ БИЛ ВЕЛИК...ШЕИ УДАРИМ 5 РИКИИ ШЕ ВИДИ КОИ Е ВЕЛИК...!

...АИДЕ ДА НЕ ПАЛИМЕ ПАКАРДО ИУ ПАЗАРЖИК...И ШЕ ПОЧНЕ ТРЕТАТА СВЕТОЦНА ВЕНАА...!

...НЕМА ИРАН НЕМА ТАЛИБАН...!

цитирай
21. ferhunde - Много добър стих.
27.09.2012 21:58
анонимен написа:
Характеристика на графомана

Графоманът настъпи газта.
Ауспухът забълва пушек
Сякаш хала се развъртя
над морета, реки и суши.

То не бяха поля,
гори,
Кордилери и Антарктиди…
Даже Бог да му викне:
„Спри!”,
ще излезе, че му зловиди…

То не бяха вълни и стон,
и души, и сърца в безкрая.
Като стар развален грамофон
графоманът едно си бае.

Много стихчета,
ала в тях
има-няма дузина думици:
Господ, дявол, вселена, грях,
рай и ад и… „ша та цалуна”!

Все повтаря,
че е поет,
за да няма и грам съмнение,
че със всеки изминал ред
наближава
да стане гений.

Като стане това,
газта
ще отпусне щедрият рицар –
над руините на света
да изпафка една лулица.

Автор: slavimirgenchev1953

цитирай
22. ferhunde - krassko - Сонет за Ферхунде ...
27.09.2012 21:59
krassko - Сонет за Ферхунде

Това ми хареса:))
цитирай
23. yotovich - И аз мисля,че е добро.
28.09.2012 10:53
ferhunde написа:
krassko - Сонет за Ферхунде

Това ми хареса:))

цитирай
24. krassko - Радвам се, че ти е харесало.
28.09.2012 14:45
ferhunde - krassko - Сонет за Ферхунде

Това ми хареса:))[

Тук е пълно с поети, стажанти и чираци. Я ги строй да пишат за тебе.

КАКВО СЕ МОТАЯТ И СЕ ЗАНИМАВАТ С ГЛУПОСТИ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ferhunde
Категория: Технологии
Прочетен: 385898
Постинги: 110
Коментари: 1493
Гласове: 927
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031