Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2012 10:23 - Един фундаментален коментар за Дъното на човешкото падение
Автор: ferhunde Категория: Поезия   
Прочетен: 5666 Коментари: 26 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 101. kleotemida - "Мил ми е Платон, мил ми е Сократ, но истината ми е най-мила." Аристотел.
10:06
kamosutrov написа:
Опитът ти да ме накараш да имам мнение по събитие, което не познавам се провали. Посочената от тебе жена те опроверга от свое име. Но ти се опитваш да обобщаваш. Хубаво. Значи, Станков е боклук и по тази причина Полигор трябва да бъде търпян? А, недей така.

Долно, Сава, долно! Инсинуациите ви край нямат. Никъде не съм твърдяла, че Полигор трябва да бъде търпян. И преди ти изобщо да хукнеш да защитаваш сайта (и други сайтове) от полигорщината Полигор беше здраво наритан (дори до бан) от мен. Тъй че вземи понаучи предисториите на конфликта тук и тогава се произнасяй като последна инстанция.
kamosutrov написа:
Мога да ти кажа какво не е правил Станков тук. По другите сайтове не съм ходил.

Ами тогава защо се правиш, че знаеш всичко за него? М?
kamosutrov написа:
1. Не е наричал мои приятели и приятелки "курви, "разпоретини", боклуци" и прочее.

За сметка на това пък е наричал нечии други приятели, ако не точно с такива думи, с твърде близки по значение словосъчетания, че и с доста по-силни (нали си е таланлив в словата, умее да го докара до тях и без да ги ползва). И това не веднъж е правело впечатление тук в сайта на не един и двама незаинтерсовани от скандали блогъри.
kamosutrov написа:
2. Не ме е свалял от женски никове.

Хехе, е, що да те сваля пък теб? Пък и той освен себе си, никого не сваля в блогове, толкова е самовлюбен. На всичкото отгоре от това не те е заболяло, нали? Не приемай въпроса ми като оправдание на подобни действия, но да ми го даваш за пример след гаврата на Валери, е дбелоочие, което от теб не съм очаквала. 
kamosutrov написа:
3. Няма 130 профила, с които се самовъзхвалява. 4. Не ползва чужди акаунти, за да обижда блогър.

Не са му нужни 130 профила, след като се беше научил да прави това от чужди профили. Не от своя, Сава, а от чужди. Влиза в чуждия профил и оценява. Много героично (и неинтригантско), нали! На всичкото отгоре той си има верен антураж, който успешно му върши тази мърсотия и който антураж не си задава въпросите дали и доколко има право да се държат с някого по начина, по който се държи?
kamosutrov написа:
5. Има и ползва собствена визия и не създава лъжлива визуална представа за себе си.

И това е грях в нета? Сериозно? Я се стегни и не смучи несъществуващи грехове от въздуха. Та 99% от пребиваващите в нета ползват чужди визии и създават лъжлива визуална представа за себе си.
kamosutrov написа:
Твърдиш, че Горинов е добър поет? Къде са му почитателите? 
Дори, когато изразява мнение, различно от глупавата му поезия, ползва уикито. Ползва и изказвания на други хора, обикновено, без да ги е питал. Примерно, надали Пискова би искала баш той да я цитира.

О, да, твърдя! Твърдя нещо повече даже. Че почитателите не са критерий за това дали един творец е добър или не е и историят на изкуствата го е доказала не един път. 
kamosutrov написа:
А ти иди да убедиш Радост Димова - Лила, че Станков я е обидил жестоко.
Както се опита да убедиш мене.

Няма нужда да я убеждавам в нищо. Просто провери какво беше направил Санков в Хулите и тогава разтягай локуми за защитата му. 
Но защо си пропуснал най-главното - гаврата със снимката на Горинов? Май защото няма много прецеденти в нета и защото наистина е дъното на едно падение! Е, тя за мен пък е онази капка, която препълни чашата. И, ако до този момент и аз бях търсила оправдания за провиненията на Валери (явно заради майсторската му поезия и заради това, че го харесвах като поет), тази гавра просто ми отвори очите, че Станков няма оправдание за действията си, че те не са случайни, че и за него (като за Горинов) действията му са рецидивиращи, че може да слезе по-ниско дори от Горинов. Ще добавя и това, че докато охулвате Горинов за 130-те му ника, вие просто обособихте глутница, която да се бори с него далеч по-яростно и с далеч по-мерзки методи. 
kamosutrov написа:
Към обяд ще продължим, щом настояваш.

Не, Сава, няма да продължим. От тук нататък пиши каквото си искаш, ана мен ми е достатъчно и това, което видях до тук. 
Както казва Аристотел, "Мил ми е Платон, мил ми е Сократ, но истината ми е най-мила." А ти щом смяташ, че ти стига да ти е мил Платон или Сократ, без значение каква е истината, действай, както намериш за добре. В крайна сметка, всеки има право на избор, та и ти – на твоя. Просто за себе си ще добавя още един човек (а защо не и приятел, макар и да мина много време) в групата на тези, на които не мога да разчитам, когато става дума за ИСТИНАТА.



Гласувай:
23



1. ferhunde - Няма никакво съмнение, че този к...
28.09.2012 10:24
Няма никакво съмнение, че този коментар имма непреходно историческо значение за световната история:))))
цитирай
2. yotovich - Лелемале! Това напомня на филос...
28.09.2012 10:39
Лелемале! Това напомня на философски трактат!
Сега ще се развихря с анализа.
цитирай
3. yotovich - В него се дава пълна представа за ...
28.09.2012 10:43
В него се дава пълна представа за божествената мръсотия на един автор.
Да караме по ред.

"Не са му нужни 130 профила, след като се беше научил да прави това от чужди профили. Не от своя, Сава, а от чужди. Влиза в чуждия профил и оценява. Много героично (и неинтригантско), нали! "
цитирай
4. yotovich - "Май защото няма много пре...
28.09.2012 10:47
"Май защото няма много прецеденти в нета и защото наистина е дъното на едно падение! "

Даа, аз, макар че чета всичко и знам всичко, не бях срещала подобно нещо.
Направих специална справка с Всичките Гугъли.
цитирай
5. yotovich - , ако до този момент и аз бях търсила ...
28.09.2012 10:56
, ако до този момент и аз бях търсила оправдания за провиненията на Валери (явно заради майсторската му поезия и заради това, че го харесвах като поет), тази гавра просто ми отвори очите, че Станков няма оправдание за действията си, че те не са случайни, че и за него (като за Горинов) действията му са рецидивиращи, че може да слезе по-ниско дори от Горинов"

Четох внимателно и разбрах, че става дума за рецидивист- Нали съм права?
цитирай
6. yotovich - "Ще добавя и това, че докато ...
28.09.2012 11:00
"Ще добавя и това, че докато охулвате Горинов за 130-те му ника, вие просто обособихте глутница, която да се бори с него далеч по-яростно и с далеч по-мерзки методи. "

Това за глутницата много ми хареса.
И за мерзките методи - обичам тая думичка.
цитирай
7. yotovich - Тая древна мъдрост идва точно на място.
28.09.2012 11:02
Както казва Аристотел, "Мил ми е Платон, мил ми е Сократ, но истината ми е най-мила." А ти щом смяташ, че ти стига да ти е мил Платон или Сократ, без значение каква е истината, действай, както намериш за добре.
цитирай
8. yotovich - В този коментар точка по точка се ...
28.09.2012 11:08
В този коментар точка по точка се оборват абсурдните опити за защита на едно падение, посочват се част от долностите на един духовно мръсен индивид, изразява се омерзение от духовната му кончина, и като такъв той е с наистина непреходно значение.
цитирай
9. ferhunde - Опиянен от постинга ми, тоя сладур ми е подарил два минуса!!!
28.09.2012 12:08
11:22 - 4udovi6teto
11:19 - kapitannemo


Аз съм ужасно щастлива.
Много моля глутницата да слага повече минуси. Те се преобразуват в плюсове и ми вдигат рейтинга:))))
цитирай
10. kleotemida - Бре, Полигоре, нема ли да се спреш?!
28.09.2012 12:53
Ти открай време зорлем си просиш някой да те "шамари" в нета, но бъди така добър да не си бършеш лайната с коментарите ми. Този разговор е между мен и Савата и си има точно определено място - там под коментарите ми, в които и на теб не съм ти простила всички глупости и идиотщини, които твориш тук.

Така, че бъди добър, ползвай гумичката за този постинг, за да не се налага да се обръщам към модератрорите. Така и не разбра, че в случая Горинов-Станков, нещата са принципни, а не личностни, а уж не си малоумен.

И, Горинов, не се самозабравяй! И ти не си от духовно-чистите индивиди, тъй че и теб омерзението ми не те е подминало.
цитирай
11. ferhunde - kleotemida, недоволството ти е ...
28.09.2012 13:54
kleotemida, недоволството ти е съвършено неоправдано. Не се изисква съгласието на автора на някой коментар, за да го оформиш като постинг. Ето пример от преди минути-
13:04 - Най-великият коментар в блог.бъгъ. умилих се нещо....

След като си възмутена от постинга, връх на падението, който обсъждате със Савата, поискай от модераторите да изтрият него. Необясниимо е, след като веднъж са изтрили постинг със същата снимка, от същия субект, защо сега не го правят????????????????? Писах им имейл за това.
Ако постингът, породил твоите коментари и моите постинги изчезне, ще изтрия всичко, пхисано по темата.
И не ме приравнявай до оня. Освен че с фанатична упоритост изкарваш и мен, и хиляда други ника Горинов, нека да уточня,че всекидневните ми постинги са отговор на едни други,без налудничавата поява на които щях да пиша рядко.
Това е.
Ако ще искаш изтриване на ТОЯ пост, поискай същото и за ОНЯ.
цитирай
12. ferhunde - Божествено!
28.09.2012 16:13
ferhunde написа:
Няма никакво съмнение, че този коментар имма непреходно историческо значение за световната история:))))

цитирай
13. ferhunde - Два пъти божествено!
28.09.2012 16:14
yotovich написа:
Лелемале! Това напомня на философски трактат!
Сега ще се развихря с анализа.

цитирай
14. ferhunde - Три пъти божествено!
28.09.2012 16:14
yotovich написа:
В него се дава пълна представа за божествената мръсотия на един автор.
Да караме по ред.

"Не са му нужни 130 профила, след като се беше научил да прави това от чужди профили. Не от своя, Сава, а от чужди. Влиза в чуждия профил и оценява. Много героично (и неинтригантско), нали! "

цитирай
15. ferhunde - Четири пъти божествено!
28.09.2012 16:15
yotovich написа:
"Май защото няма много прецеденти в нета и защото наистина е дъното на едно падение! "

Даа, аз, макар че чета всичко и знам всичко, не бях срещала подобно нещо.
Направих специална справка с Всичките Гугъли.

цитирай
16. ferhunde - Пет пъти божествено!
28.09.2012 16:16
yotovich написа:
, ако до този момент и аз бях търсила оправдания за провиненията на Валери (явно заради майсторската му поезия и заради това, че го харесвах като поет), тази гавра просто ми отвори очите, че Станков няма оправдание за действията си, че те не са случайни, че и за него (като за Горинов) действията му са рецидивиращи, че може да слезе по-ниско дори от Горинов"

Четох внимателно и разбрах, че става дума за рецидивист- Нали съм права?

цитирай
17. ferhunde - Пет пъти божествено!
28.09.2012 16:17
yotovich написа:
, ако до този момент и аз бях търсила оправдания за провиненията на Валери (явно заради майсторската му поезия и заради това, че го харесвах като поет), тази гавра просто ми отвори очите, че Станков няма оправдание за действията си, че те не са случайни, че и за него (като за Горинов) действията му са рецидивиращи, че може да слезе по-ниско дори от Горинов"

Четох внимателно и разбрах, че става дума за рецидивист- Нали съм права?

цитирай
18. ferhunde - Шест пъти божествено!
28.09.2012 16:19
yotovich написа:
Както казва Аристотел, "Мил ми е Платон, мил ми е Сократ, но истината ми е най-мила." А ти щом смяташ, че ти стига да ти е мил Платон или Сократ, без значение каква е истината, действай, както намериш за добре.

цитирай
19. ferhunde - А това е най-божествено!!!!!!!!
28.09.2012 16:20
yotovich написа:
В този коментар точка по точка се оборват абсурдните опити за защита на едно падение, посочват се част от долностите на един духовно мръсен индивид, изразява се омерзение от духовната му кончина, и като такъв той е с наистина непреходно значение.

цитирай
20. ferhunde - Колко е добричка милата.
28.09.2012 17:38
17:22 - yotovava

Послушала ме е и ми е вдигнала с няколко процента алгоритъма с минусчето.
Но другите от глутницата нещо ги мързи - лоша работа.
цитирай
21. kamosutrov - Абе, шизофреничен боклук!
28.09.2012 20:03
Защо не копира и моя отговор? Защото не ти изнася. Апропо, попита ли Клео, дали можеш да я цитираш и защо не си посочил източника? А попита ли собственика на блога, можеш ли да ползваш материали от неговия блог? Ей за такива неща ще бъдеш обект на подигравки от мене. И му мисли, ако не пуснеш коментара. Пак ще те направя популярен.
цитирай
22. ferhunde - Споко бе,сава, как ще пропусна това ярко доказателство за психопатология?
28.09.2012 21:41
Обърши си пяната от устата, та да ти обясня, че това твоето с омразата,обидите и заплахите си е чиста психопатия.
Първо, публикуването на лични снимки е най-долната постъпка, както смята Пискова.
Второ, това е също така престъпление, както ти обясни клеотемида - и Станков е престъпник.
Трето, колкото и да беснееш, колксото и да облизва агитката, колкото и ти да се цапаш с лайната си, както пак клеотемида ти посочва - не можеш да промениш факта, че Оня извърши подлост и престъпление, и всички четящи и мислещи хора са наясно с това.

Най-долното падение и Престъпление.
А ти сам доказа колко права е Павлина, за да напише това за теб:

Що се касае до обясненията ти, те могат да се определят само като опит една шизофрения да се оправдае с друга. Познавам те не от вчера и си давам ясна сметка, че елементи на суицидност винаги са се прокрадвали в поведениетоти в такива ситуации,


Тя ти е отговворила много подробно там при Бекс, а да съм му искал съгласието е поредната ти малоумщина.
Суицидност, Сава.
Кой ти е най-близкият психиатър, посети го. Без забавяне.

Ей тук са всичките ти лайна
.http://becksssss.blog.bg/zabavlenie/2012/09/25/pesen-za-kapitan-nemo-voevoda.1003256
цитирай
23. анонимен - Tози докога ще показва невъзпитание и диагноза и ще парадира в блога с тях?
29.09.2012 01:57
kamosutrov написа:
Защо не копира и моя отговор? Защото не ти изнася. Апропо, попита ли Клео, дали можеш да я цитираш и защо не си посочил източника? А попита ли собственика на блога, можеш ли да ползваш материали от неговия блог? Ей за такива неща ще бъдеш обект на подигравки от мене. И му мисли, ако не пуснеш коментара. Пак ще те направя популярен.


Катана, гина и злокуче вън от блога! Нагледахме се и се наслушахме на цинизма и гнусните им изрази с обиди към блогващите!!!
цитирай
24. ferhunde - Клеотемида е разбрала и друго - че тоя не е нормален:))))
29.09.2012 09:12
анонимен написа:
много се забавлявах.
старчока савичката е получил оглушаващ шамар от клеотемида и вместо да се скрие от срам, отново се пъчи с простащината си. забравих, той не знае що е срам((
не ме интересува външния му вид. за мен е едно разподскачало се старче, бълващо змии и гущери от безсилие.
силно впечатление ми направиха коментарите на клеотемида. изпитах уважение към стройната й мисъл и железни аргументи. оказва се, че в тоя сайт има и мислещи хора, а не само алита, катани и чудовища.



23. kleotemida - Аааа, не, не си прав, двамца сте и еднакво плачете за принудителен курорт в Наречен..
цитирай
25. ferhunde - Ами че именно заради чУмата, която привнесе в сайта, му изтриха профила:)
29.09.2012 09:13
анонимен написа:
kamosutrov написа:
Защо не копира и моя отговор? Защото не ти изнася. Апропо, попита ли Клео, дали можеш да я цитираш и защо не си посочил източника? А попита ли собственика на блога, можеш ли да ползваш материали от неговия блог? Ей за такива неща ще бъдеш обект на подигравки от мене. И му мисли, ако не пуснеш коментара. Пак ще те направя популярен.


Катана, гина и злокуче вън от блога! Нагледахме се и се наслушахме на цинизма и гнусните им изрази с обиди към блогващите!!!

цитирай
26. ferhunde - И понеже съм божествена,
29.09.2012 09:15
да се самоцитирам:)

28.09 12:15 - Глупости. Само тук съм се изказала.
анонимен написа:
Това ферхунде се е изказало на хиляди места за едно и също нещо.


Ако имаше тук 4 километър,щяха да прибират лудите, които намират смисъл на жалкия си животец, като снесат развалено яйце, почнат да му сде радват,идват проскубаните дърти кокошки и почнат да полизват същия по дъртия гъз:)))

Алоу, зомбитата, които си мислите,че сте велики, щом едно стадо овце ви блее, за 4 километър сте.
То всъщност е само един такъв луд де;))))

Постинг: Е, не ви ли омръзна?
Автор на постинга: valsodar
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ferhunde
Категория: Технологии
Прочетен: 389385
Постинги: 110
Коментари: 1493
Гласове: 927
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930