Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2013 10:26 - " Поезия", писана със слабините
Автор: ferhunde Категория: Поезия   
Прочетен: 8849 Коментари: 41 Гласове:
23

Последна промяна: 17.02.2013 10:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От книгите надничат главните герои
и те питат :
Харесаха ли ти   нашите истории ..
А на обратната страна на луната,
между кратери и изгарящи  свещи ,
стърчи пясъчен часовник.
Вътре тялото ти изтича в скелет надолу..
И точно  на стената  "днес"
ти налепваш всички плакати, реклами
и обяви за помощ в живота .
Провесваш уморено опашка,
с обезболяваща спринцовка
неудовлетвореност  в слабините
и клатушкаща се  вилица на кръста..
До теб от кашоните - години
изскачат зайци,  сирени,
херувими , палячовци.
Гримасничат на огледалния под
и замислено те облизват по бедрата,
преди отново да скочат в кутиите
и да хлопнат капаците..
А ти стискаш  езика на дявола
в ръка и го гледаш лукаво,
как побеснява от безмълвие.
Превръща в замислени птици
хората около теб
и те дамгосва да ги пазиш
с голото си беззащитно тяло..
Тогава и само тогава
завърташ чекръка на времето
и смелваш през пространствомелачката
едно кило облаци,
за да ги нахраниш с лъжичка в човките..
А те размахват  перца
и те прегръщат доверчиво ..
Хората около теб,
за които се грижиш
с проскубаната си вяра ,
че без теб не могат
да летят.
.


Опитвам се да намеря нещо поетично в горното сборище от думи.
Няма поезия. Няма ритъм. Няма мелодия. Няма метрика. Няма емоция.
Има претенциозност. Маниернечене. Снобизъм. Псевдоелитарщина. Псевдогняв. Псевдоестетика.

Псевдопоезия, несъмнено писана със слабините, от поетеса, с извинение, която е дотолкова обсебеена от съзнанието за своето величие, че ЕДИНСТВЕНА в сайта публикува ВСЕКИ ДЕН - най -яркият пример за явлението графомания.

Мариники вечепубликува нещата си в други раздели, а не в Поезия, похвално решение.
Много повече това е задължително за потребителката faktifakti,
която не пише поезия, ама изобщо, а пълни глупости.




Гласувай:
35



1. ferhunde - Ако някой желае да обясни, че този ...
17.02.2013 10:55
Ако някой желае да обясни, че този текст е поетичен и че всекидневното публикуване, единствено при пишещите поезия, не е графомания и суетност, да заповяда.
цитирай
2. theeconomist - Ханъм, пак гледаш в чуждото канче!
17.02.2013 11:06
ferhunde написа:
Ако някой желае да обясни, че този текст е поетичен и че всекидневното публикуване, единствено при пишещите поезия, не е графомания и суетност, да заповяда.


Нямаше да ти обръщам внимание, щото безразличието към такива като теб е най доброто лекарство, но не си само ти в този блог!

Тук всеки може да пише каквото си иска! Като си толкоз курназ и се репчиш - направи си сайт и там определяй правилата. Тук си нищо повече от равен на нас блогър. Можеш, разбира се да си пишеш мнението, но да раздаваш оценки - само в твоя си заден двор!!!

Тук виреете разни "морални корективи", дето по цял ден се влачите като сополи по чуждите блогове, и се чудите с кого и за какво да се заядете. Менторският ви тон е смешен и жалък!

Като си толкова отворена, виж колко те четат теб и колко четат тези за които пишеш?

Разбира се, твоя си работа, но опита ти да бъдеш интересна на чужд гръб са трагични!

"Зорлен гюззеллък - олмаз!"

Сега пробвай да се захванеш с мен! :-))) Ще те дам моя молив да попишеш!
цитирай
3. theeconomist - Освен това се оказва,че си страхливка!
17.02.2013 11:08
Тази модерация е характерна за бъзливите комплексари, които на търпят чуждо мнение!!! ха, ха, ха!

Това показва що за "коректив" си!
цитирай
4. zlotokuche - Това е за нея:)))))
17.02.2013 11:12
Отново пускам своята боза
и чакам аз клакьорите да припнат.
Защото съм най-умната коза
и искам всички те да ме пощипнат.

Ако на първа не се блещя аз
със своята поредна простотия
в душата ми нахлува вечен мраз
и аз затъвам в тинята до шия.

Ще помпя поста аз със луда страст,
защото искам да съм все на първа!!!!
Обзета от ЧУдовищната сласт,
аз,хора, съм Божествена пъстърва.
цитирай
5. faktifakti - Забавлявам се да гъделичкам шизофреничните ти мишки в главата.
17.02.2013 12:53
Благодаря ти, че увеличи прочита на публикациите ми.
Продължавай да ме рекламираш.
Удоволствието е изцяло мое.
Пиши още за мен, нека Те боли в слабините.
цитирай
6. zlotokuche - Тоя чичко ми трие коментарите(
17.02.2013 13:03
theeconomist написа:
Тази модерация е характерна за бъзливите комплексари, които на търпят чуждо мнение!!! ха, ха, ха!

Това показва що за "коректив" си!

цитирай
7. ferhunde - Я, обекта на моето вдъхновение се е ...
17.02.2013 13:14
Я, обекта на моето вдъхновение се е появил!
И понеже си мисли, че е велика, го възприема като реклама. Да, ама не.
Не е реклама, а дисекция на едно доста противно съчетание на графомания и грандомания.
Друг Поет снася ли всеки ден?
Дотолкова ли се е зомбирал, че не може да не снаiся?

Ти си нагледен пример за зомбиране, скъпа, и ще се радвам да публикуваш по 6 на ден, за да го демонстрираш.
С коя точно част от слабините пишеш;)))))
цитирай
8. ferhunde - Мерхаба!
17.02.2013 13:19
theeconomist написа:
[quote=ferhunde]Ако някой желае да обясни, че този текст е поетичен и че всекидневното публикуване, единствено при пишещите поезия, не е графомания и суетност, да заповяда.


Нямаше да ти обръщам внимание, щото безразличието към такива като теб е най доброто лекарство, но не си само ти в този блог!

Тук всеки може да пише каквото си иска! Като си толкоз курназ и се репчиш - направи си сайт и там определяй правилата. Тук си нищо повече от равен на нас блогър. Можеш, разбира се да си пишеш мнението, но да раздаваш оценки - само в твоя си заден двор!!!


Ти мериш с двоен аршин, аркадаш.
И ти пишеш за други блогъри, нищо лошо няма в това.
И също даваш оценки.
Ти не си пУет и не си ми интересен.Освен това и аз мразя Лесидрен.
Тая я защитаваш, понеже ти е от клакьорките, но поетеса не е, докато не ме убедиш в противното
цитирай
9. kamosutrov - Слушай, травестит некадърен! Дарба ти е предизвикваш негативни реакции.
17.02.2013 13:20
Остави хората да правят каквото искат! Шизофреник да дава акъл е нелепо.
Като те търпят админите, защото им правиш калабалък с десетките си профили, то рано или късно единствения ти профил ще претъпи промяна до неузнаваемост. И в трите проекции.
цитирай
10. ferhunde - Модерация имам, но не трия коментари.
17.02.2013 13:20
theeconomist написа:
Тази модерация е характерна за бъзливите комплексари, които на търпят чуждо мнение!!! ха, ха, ха!

Това показва що за "коректив" си!


А ти нямаш, но триеш. Е?

Четенията не са критерий за качество бе, джанъм.
цитирай
11. ferhunde - Оле, колко е лош бе!!!!
17.02.2013 13:21
zlotokuche написа:
theeconomist написа:
Тази модерация е характерна за бъзливите комплексари, които на търпят чуждо мнение!!! ха, ха, ха!

Това показва що за "коректив" си!


цитирай
12. ferhunde - Еми точно затова не си пУетеса.
17.02.2013 13:24
faktifakti написа:
Благодаря ти, че увеличи прочита на публикациите ми.
Продължавай да ме рекламираш.
Удоволствието е изцяло мое.
Пиши още за мен, нека Те боли в слабините.



Не гледаш качеството, а количеството.;
Типично за графоманите.
Излез от сайта за малко, вреди ти , напълно си зомбирана вече.
Зависима си от компютрите, вземи мерки.
цитирай
13. ferhunde - Како тано, заплахите си ги разме...
17.02.2013 13:26
Како тано, заплахите си ги разменяйте на лични.
Ти нямаш работа тук.
цитирай
14. zlotokuche - Eто го тоя пак, що ми триеш коментарите, а
17.02.2013 15:03
theeconomist написа:
Тази модерация е характерна за бъзливите комплексари, които на търпят чуждо мнение!!! ха, ха, ха!

Това показва що за "коректив" си!


Макар да не е поет, за него важи същото.
Джаса всеки ден постове, и чака да го пощят, защото в нетя се чувства важен, миличкият.
Чичко, излез от нетЯ, щото си най-досадния в тоя сайт, капиши?
цитирай
15. theeconomist - Няма да ти се обяснявам!
17.02.2013 15:47
Пиша когато, колкото и за когото си искам.
Но на никого не давам акъл какво и как да пише!

Що не пробаш и на мен да ми дадеш акъл или оценка, м?

И си набий в главата забрадена с предразсъдъци. Не защитавам никого персонално. Аз съм индеферентен към похвали и псувни, защитавам правото на всеки да прави това което иска и никой да не му тика палец в очите!

Повече няма да се занимавам с теб.Според мен избиваш комплекси на непризната завист!
цитирай
16. theeconomist - Да ти отговоря,бе палаш, ма не мога да лая!
17.02.2013 15:48
zlotokuche написа:
theeconomist написа:
Тази модерация е характерна за бъзливите комплексари, които на търпят чуждо мнение!!! ха, ха, ха!

Това показва що за "коректив" си!


Макар да не е поет, за него важи същото.
Джаса всеки ден постове, и чака да го пощят, защото в нетя се чувства важен, миличкият.
Чичко, излез от нетЯ, щото си най-досадния в тоя сайт, капиши?


А на човешки няма дя ме разбереш! Пайдос!
цитирай
17. ferhunde - Да те уведомя, ефенди.
17.02.2013 17:31
theeconomist написа:
Пиша когато, колкото и за когото си искам.
Но на никого не давам акъл какво и как да пише!

Що не пробаш и на мен да ми дадеш акъл или оценка, м?


О
И си набий в главата забрадена с предразсъдъци. Не защитавам никого персонално. Аз съм индеферентен към похвали и псувни, защитавам правото на всеки да прави това което иска и никой да не му тика палец в очите!

Повече няма да се занимавам с теб.Според мен избиваш комплекси на непризната завист!


Никаква завист няма в мойта благородна душа.
Ти пишеш за разни екземпляри, аз също.
Само че правя оценка на пУетическото им изпълнение, защото разбирам от поезия.
Уондър, осичката пишат стихове(
Йотова, мариники, факти, анибел НЕ ПИШАТ поезия.
Тях само кака тана ги харесва поради липса на вкус.
цитирай
18. ferhunde - Лелче факти, тоя стих е милион пъти по -добър от твоите брътвежи, има и рима, и ритъм, и ярко обрисуван карикатурен образ.
17.02.2013 17:32
zlotokuche написа:
Отново пускам своята боза
и чакам аз клакьорите да припнат.
Защото съм най-умната коза
и искам всички те да ме пощипнат.

Ако на първа не се блещя аз
със своята поредна простотия
в душата ми нахлува вечен мраз
и аз затъвам в тинята до шия.

Ще помпя поста аз със луда страст,
защото искам да съм все на първа!!!!
Обзета от ЧУдовищната сласт,
аз,хора, съм Божествена пъстърва.

цитирай
19. faktifakti - Единственият човек, който е обсебен от мисълта, че съм велика, си ти.
17.02.2013 17:33
Внимавай с вдъховения онанизъм над моя образ, защото ще ти излязат мазоли на ръцете и в мозъка.
Но не спирай да ме забавляваш. Палячовците са ми слабост.
цитирай
20. ferhunde - Ама моля ти се, аз да онанирам над ...
17.02.2013 17:41
Ама моля ти се, аз да онанирам над един сапунен мехур? Какъв е твоят образ?
Измислен и фалшив. Образ от картина.

Замисли се, че щом те харесва онова човече кака тана, и те хвали,
значи си мноооого трагичен случай.
Идеално си подхождате.

Пак ти повтарям - излез на чист въздух. Стига с тая мания да се правиш на поетеса.
Дори и Цефуля вече не пуска всеки ден.
цитирай
21. zlotokuche - Аз след дълги размисли открих с коя ...
17.02.2013 18:03
Аз след дълги размисли открих с коя част на слабините пише тази гИниТална поетеса.
Няма да напиша, че съм възпитан.
цитирай
22. kamosutrov - Абе, травестит! Поезията писана със слабините е превъзходна
17.02.2013 18:17
А поезията писана със мръсния ти задник не струва нищо. Как не го разбра до сега. Не струва нищо. Думи,думи, без смисъл.
цитирай
23. ferhunde - Како Тано, от поезия нищичко не о...
17.02.2013 18:30
Како Тано, от поезия нищичко не отбираш.
Поезия се пише с мозъка и сърцето, а не с гениталиите.
Панчо кое време те описа, че си рустамополигорясал.
Полигор го сънуваш, нали, и го търсиш в десетки други профили.
Ах, ти, сладур.
цитирай
24. ferhunde - И аз се досещам, въх)))
17.02.2013 18:31
zlotokuche написа:
Аз след дълги размисли открих с коя част на слабините пише тази гИниТална поетеса.
Няма да напиша, че съм възпитан.

цитирай
25. faktifakti - Забързай с движенията на ръката и мозъка.
17.02.2013 18:40
Така ще свършиш по - бързо и ще изпиташ временно облекчение. Но няма да е за дълго, защото ми доставя удоволствие да дразня мишките ти в главата и да наблюдавам как се гърчиш . Поздравче специално за теб :
http://www.youtube.com/watch?v=U1-gsfNnEPA&feature=player_embedded

ferhunde написа:
Ама моля ти се, аз да онанирам над един сапунен мехур? Какъв е твоят образ?
Измислен и фалшив. Образ от картина.

Замисли се, че щом те харесва онова човече кака тана, и те хвали,
значи си мноооого трагичен случай.
Идеално си подхождате.

Пак ти повтарям - излез на чист въздух. Стига с тая мания да се правиш на поетеса.
Дори и Цефуля вече не пуска всеки ден.

цитирай
26. ferhunde - Ей, че мръсно подсъзнание беее, ...
17.02.2013 19:05
Ей, че мръсно подсъзнание беее, щяла съм да онанирам, ама префърли твоя вибратор, щото само според кака тана и теб съм мъж, аз съм яка и пищна туркиня с големи цици.
Прати ми вибратоооор!;)
цитирай
27. ende - Аз съм дълбоко възмутен от цинич...
17.02.2013 19:19
Аз съм дълбоко възмутен от циничните и просташки коментари на потребителката факти.
Може ли, кажете ми, тази женица, която подскача около камосутров като к....а,
да се нарече поетеса
цитирай
28. ferhunde - Както отбелязах, тия двамата са идеална комбинация като интелект, култура и възвишеностт.
17.02.2013 19:36
анонимен написа:
Аз съм дълбоко възмутен от циничните и просташки коментари на потребителката факти.
Може ли, кажете ми, тази женица, която подскача около камосутров като к....а,
да се нарече поетеса

цитирай
29. faktifakti - Вярно е - не си мъж, а бисексуален шизофреник мазохист.
17.02.2013 19:50
Давай още малко и ще стигнеш до края. После си вземи студен душ и направи компрес на раните. Оставям те палячо .

ferhunde написа:
Ей, че мръсно подсъзнание беее, щяла съм да онанирам, ама префърли твоя вибратор, щото само според кака тана и теб съм мъж, аз съм яка и пищна туркиня с големи цици.
Прати ми вибратоооор!;)

цитирай
30. ferhunde - Ама не ме оставяй деее. Идеално п...
17.02.2013 19:58
Ама не ме оставяй деее.
Идеално показваш с коментарите си колко пари чиниш.
Ела пак, прекрасна, ненагледна, велика поетесо, пищеща със слабините си
цитирай
31. kamosutrov - Ползвай голям морков.
17.02.2013 22:31
ferhunde написа:
Ей, че мръсно подсъзнание беее, щяла съм да онанирам, ама префърли твоя вибратор, щото само според кака тана и теб съм мъж, аз съм яка и пищна туркиня с големи цици.
Прати ми вибратоооор!;)

цитирай
32. ferhunde - Како тано, ама аз пък искам нейния ...
17.02.2013 22:54
Како тано, ама аз пък искам нейния вибратор, с морков карай ти и си дай сметка, че показвайки че е напълно като теб великата пуетеса окончателно се компрометира пред читателите,
а ти се обясни най после на тоя полигор на лични и ще се почувстваш като нов, даже лелката ще ти напише със слабините един стих

примерно


кака тана иззля душата си в епруветка,
изпишка се и легна щастлив да спи, дори захърка
цитирай
33. ferhunde - Коя жена всяка нощ по това време не си ...
17.02.2013 23:50
Коя жена всяка нощ по това време не си леда дома, а виси пред монитора и пуска постинги?

Зомбираната, изместила реалния живот с виртуалния.
Лелче, съчувствам ти, скъпа.
цитирай
34. apostapostoloff - Вместо да се дърляте,
18.02.2013 08:27
вземете да си надръгнете телесните отверстия!
цитирай
35. faktifakti - Моята фенка- полигор, пак се е изходила срещу вентилатора.
18.02.2013 09:15
Сега малко полезна информация - докато стана лелка, ти вече ще си умрял и душата ти ще прави свирки на някой треторазряден дявол в ада. Хайде палячо , започвай да ме забавляваш пак.

ferhunde написа:
Коя жена всяка нощ по това време не си леда дома, а виси пред монитора и пуска постинги?

Зомбираната, изместила реалния живот с виртуалния.
Лелче, съчувствам ти, скъпа.

цитирай
36. ferhunde - Извънредно конструктивно предложение!
18.02.2013 09:19
apostapostoloff написа:
вземете да си надръгнете телесните отверстия!


Аз не само че приемам, но и ще зафана да пиша ИрУтична пУезия всяка нощ, още довечера очаквайте ексклузивно
Монолози на катеричката ми
цитирай
37. ferhunde - Добро утро, рожбо. Как спа тая но...
18.02.2013 09:24
Добро утро, рожбо. Как спа тая нощ?

И на тебе препоръчвам - сберете се с кака тана, обменете мисли и нещо друго по въпроса за полигор и ще ви олекне на душицата.

А ти поради какви причини си така перманентно в нетЯ?
Екзистенциални проблеми ли, сексуални ли?
Би ли била така добричка да споделиш с нас?
цитирай
38. yotovava - Ферхундиций,
18.02.2013 10:19
страната ври и кипи, а ти се правиш на критик.
Толкова си можеш, не че ти се отдава.
цитирай
39. ferhunde - Това Ферхундиций ми хареса!!!!...
18.02.2013 10:34
Това Ферхундиций ми хареса!!!!
Покорно благодаря!
Но тия истории са буря в чаша с вода, подклаждани от службите, и не смятам че са сериозни, кво искат, да се върне Сатанишев ли?

За да приключа с темата факти - ясно ми е, че има проблеми в реалния живот, иска да си изплаче болката. Съвсем добронамерено й казвам - това е най-идиотският начин за решаване на проблемите.
Интернет е Адът на земята, факти.
спаси се от него.
И ако съм те засегнал с тоя постинг, го скривам, ако и Панчо го скрие.
Аз не снасям всеки ден като вас и не държа на първа.
цитирай
40. romanticgirl25 - О.....миличка! не си се захванала с който трябва!
10.03.2013 13:51
Скъпата тя вманиечена дотолкова че използва име от турски сериал. Да и аз харесвам някои актриси и акт,ори, но не се занимавай с Фактифакти и с Мариники!
Те са най-качествените поетеси на днешното време. Мариники пише така, красиво, пламенно, тъжно и истинско, както никой не може!
А Факти факти -и на нея и се възхищавам, както на Мари, защото може да изкаже без срам всичко което я вълнува, стихове-тъй истински и реални, както никой друг не може да измисли. Има фантазия и пише прекрасно!
Да може да е футуристично, но у истинско!
И ти скъпа трябва само да завиждаш за да напишеш на своя пост това което си написала! вземи се скрий в някой турски сериал, че както са ми писнали всички вие, които се опитвате да принизявате талантите тук ще дойда, ще те намеря и тогава тежко ти!
Не проблемите в живота карат хората да пишат кучко! За човека на талантите като нас-хората които пишем-дори едно дърво което се разлиства е вдъхновение! Докато вие хората които без да разбирате само четете думите и се подигравате без да осъзнавате колко е велик човек, когато може да напише стих и от тъгата и от хорската мъка и от дъжда навън и от вдъхновение от някой филм!
Спри да се занимаваш с поетите тук! Вземи напиши стиха! Само че без да имаш нашата муза няма да стане!
Айде чао...и не се опитвай повече да очерниш хората с потенциал! Защото хората като теб са като изгорели въглени, ако немогат да очернят ще се опитат да изгорят всичко хубаво!
цитирай
41. romanticgirl25 - и всички тези ло куче и другите енде са твои профили....хахаха толкова си жалка
16.03.2013 19:29
Спри се!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ferhunde
Категория: Технологии
Прочетен: 388779
Постинги: 110
Коментари: 1493
Гласове: 927
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930