Постинг
21.07.2009 07:04 -
ПЕТИЦИЯ - да заведем колективен граждански иск срещу правителството, водено от Сергей Станишев!
Този постинг е посветен специално на "най-успешното правителство на БСП в последните 20 години" според преобладаващото мнение на самите комунисти - правителството на Сергей Станишев. Комунистите, разбира се, имат своите основания за да считат сегашното си управление за успешно. Нека да припомня, че предишните им две правителства (кабинетите "Луканов" и "Виденов") оставиха България в състояние на парализирана икономика, срината финансова система и хуманитарна катастрофа. Явно за корифеите от "Позитано" 20 факта, че в момента не се изхранваме от международни хуманитарни помощи си е грандиозен успех. Аз обаче вярвам, че ние , българските граждани, имаме по-високи изисквания към нашите управници. Ето защо считам, че управлението на кабинета "Станишев" е абсолютен провал.
По тази причина създадох петицията, посочена в заглавието на поста. Тази петиция изразява желанието на подписалите я български граждани да заведем колективен съдебен иск срещу кабинета "Станишев" за:
- пропуснати ползи - към април 2009 година благодарение на действията на правителството на Република България в страната бяха усвоени едва 0.34% от полагаемите и се средства от фондовете по програмите на ЕС;
- причиняване на вреди на българските граждани - допускане на огромна по мащабите си корупция, неефективност и безхаберие на държавната администрция, абдикация пред организираната престъпност, нарушаване на гражданските права и свободи (ограничаване правото на протест, цензура, незаконно подслушване);
- причиняване на морални щети на българските граждани чрез уронване на международния престиж на България.
Ето и линк към петицията www.bgpetition.com/grajdanski-isk-sreshtu-kabineta-stanishev/index.html Подпишете я и я разпространявайте - нека министрите от "най-успешното правитество на БСП за последните 20 години" да платят за некадърността и безобразията си!
По тази причина създадох петицията, посочена в заглавието на поста. Тази петиция изразява желанието на подписалите я български граждани да заведем колективен съдебен иск срещу кабинета "Станишев" за:
- пропуснати ползи - към април 2009 година благодарение на действията на правителството на Република България в страната бяха усвоени едва 0.34% от полагаемите и се средства от фондовете по програмите на ЕС;
- причиняване на вреди на българските граждани - допускане на огромна по мащабите си корупция, неефективност и безхаберие на държавната администрция, абдикация пред организираната престъпност, нарушаване на гражданските права и свободи (ограничаване правото на протест, цензура, незаконно подслушване);
- причиняване на морални щети на българските граждани чрез уронване на международния престиж на България.
Ето и линк към петицията www.bgpetition.com/grajdanski-isk-sreshtu-kabineta-stanishev/index.html Подпишете я и я разпространявайте - нека министрите от "най-успешното правитество на БСП за последните 20 години" да платят за некадърността и безобразията си!
Не съм сигурен може ли да се заведе колективен иск и то чрез петиция - от процесуална гледна точка.
Второ - цялата съдебна система е доволно наситена с другарчета на Умното Серги - така, че бъди сигурен - ще откажат да го поведат под отговорност под фиктивен повод.
Мисля, че на избирите тази тепиция вече я подписахме доста хора - сега е ред на ББ да докаже,
че е мъж и сезира прокуратурата за истинско разследване на золумите на лицето станишев и неговите съратници. Тъй като съм сигурен, че ББ е
въздух под налягане - това също няма да се случи.
Пак казвам - идеята е добра, но по-скоро като пропаганден ход, отколкото като възможност за
реални последици.
цитирайВторо - цялата съдебна система е доволно наситена с другарчета на Умното Серги - така, че бъди сигурен - ще откажат да го поведат под отговорност под фиктивен повод.
Мисля, че на избирите тази тепиция вече я подписахме доста хора - сега е ред на ББ да докаже,
че е мъж и сезира прокуратурата за истинско разследване на золумите на лицето станишев и неговите съратници. Тъй като съм сигурен, че ББ е
въздух под налягане - това също няма да се случи.
Пак казвам - идеята е добра, но по-скоро като пропаганден ход, отколкото като възможност за
реални последици.
съди арменския поп. Тезу хубавци ги е избирал БГ народ, на практика е недоказуемо кой за кого е гласувал и дали изобщо е. С какво морално, че и законово право г-н Х ще съди някой, който нито е избрал, или по-лошото, изобщо не му е пукало кой кого избира, мързейки го да ходи до изборната урна, щото видиш ли "всичките са маскари". Още по-добре си остави петицията онлайн, така че на всеки 4 години да си съдим по едно правителство, че нали на нас все някой ни е виновен !
цитирайе да обедини хората, които искаме да съдим граждански правителството. Наказателното производство е работа на прокуратурата.
Как точно да стане - това вече е работа на юристите. Затова и петицията е насочена към Софийската адвокатска колегия.
цитирайКак точно да стане - това вече е работа на юристите. Затова и петицията е насочена към Софийската адвокатска колегия.
Ние, българските граждани, сме работодатели на правителството. И ако не сме доволни от работата на това правителство, можем да го съдим за неустойки.
цитирай
5.
анонимен -
Тъпотия
21.07.2009 09:48
21.07.2009 09:48
Нямаш ли си работа пич, а търсиш някаква евтина популярност. Ясно ти е, че нищо няма да направиш, защото основанията ти дори аз мога да ги опровергая още на първа инстанция. По-добре си намери гадженце и току виж ти се е туширало безцелното озлобление :)
цитирай
6.
анонимен -
има чридическа и пол. стойност
21.07.2009 10:21
21.07.2009 10:21
Нак. отговорност е лична. за да се образува нак. пройзводство е необходимо: законен повод и достатъчни данни за осъществен съства от НК. Петицията си е законен повод, а и в нея се съдържат достатъчно данни за да се образува нак. пройь=зводство. така че трябва да се адресира до Главния прокурор. В хода на пройзводството ще се съберат доказателства за престъпления най-малко по чл. 282 за конкретни лица по конкретни казуси.Всъщност ако едно дело ще се разследва поне няколко поколения и няма да види бял свят, а трябва да се образуват много дела/ за всеки казус отделно дело.
политическата е,че за ГЕРБ - трябва да изпълнят обещанията си и че народа продължава да ги подкрепя.
цитирайполитическата е,че за ГЕРБ - трябва да изпълнят обещанията си и че народа продължава да ги подкрепя.
7.
анонимен -
Всички
21.07.2009 11:28
21.07.2009 11:28
Да осъдим всички взели участие във властта през последните 20години до ниво на зам.министър.
цитирай
8.
анонимен -
поредната простотия
21.07.2009 14:20
21.07.2009 14:20
На вас не ви ли писна да ревете, съдите и плюете?!
След като са избрани от народа значи няма право разни недоволстващи да коментират и постоянно да ни заливат с подобна помия, хайде сега ще видим как всичко ще потече по мед и масло1
цитирайСлед като са избрани от народа значи няма право разни недоволстващи да коментират и постоянно да ни заливат с подобна помия, хайде сега ще видим как всичко ще потече по мед и масло1
9.
анонимен -
Съгласен
21.07.2009 14:24
21.07.2009 14:24
анонимен написа:
Нямаш ли си работа пич, а търсиш някаква евтина популярност. Ясно ти е, че нищо няма да направиш, защото основанията ти дори аз мога да ги опровергая още на първа инстанция. По-добре си намери гадженце и току виж ти се е туширало безцелното озлобление :)
10.
анонимен -
Ама
21.07.2009 14:51
21.07.2009 14:51
ти си голям тъпанар!
цитирай
11.
анонимен -
Пристрастност
21.07.2009 14:53
21.07.2009 14:53
Защо пак сте селективни? Хайде да съдим всички и преди тях дето 20 г. ни дърпаха надолу!
цитирай
12.
анонимен -
IDIotiya
21.07.2009 15:04
21.07.2009 15:04
tazi peticiya si ya navri nali znaesh kade
цитирай
13.
анонимен -
fehdf
21.07.2009 15:16
21.07.2009 15:16
Ами за какво да се съдим?
Ще губим време. Я по- добре по почина на Хитлер и Сталин.... Днес червените, утре турците, после всички гербери. Дай боже след 1-2 поколения да внасяме чужденци да ни изтребват. До крак. Докато изчезне България. Очевидно трябва.....
цитирайЩе губим време. Я по- добре по почина на Хитлер и Сталин.... Днес червените, утре турците, после всички гербери. Дай боже след 1-2 поколения да внасяме чужденци да ни изтребват. До крак. Докато изчезне България. Очевидно трябва.....
14.
анонимен -
жалък си
21.07.2009 15:26
21.07.2009 15:26
доста време чета постовете ти и трябва да ти кажа, че си доста злобно копеленце, ако не си го знаеш. звучиш като партиен секретар от партията, срещу която плюеш.
цитирай
15.
анонимен -
Тия коментари само от комунисти ли са?
21.07.2009 20:44
21.07.2009 20:44
Егати колко мизерници са се изплюли в тия коментари.
Абе вие у ред ли сте?
Народа бил избрал БСП да ни вкара у мизерията, та сега, видите ли, не можем да ги съдим.
Егати овцете сте станали, бе, чалга-българи.
То и новите няма да са по-добри, ама такива си ги заслужавате.
цитирайАбе вие у ред ли сте?
Народа бил избрал БСП да ни вкара у мизерията, та сега, видите ли, не можем да ги съдим.
Егати овцете сте станали, бе, чалга-българи.
То и новите няма да са по-добри, ама такива си ги заслужавате.
@анонимни 5 и 9 (ако не сте един и същи човек) - имам си работа , и то каква (да настройвам общесвтеното мнение срещу БСП и сие, за което ми плащат от британското разузнаване, и междувременно да карам някакви анонимни нищожества да злобеят срещу мен, пишейки глупости)
@анонимен 6 - съгласен съм, че наказателната отговорност е лична. Тук обаче става дума за иск по гражданско-процесуални кодекс, а не по наказателния. Търсенето на наказателна отговорност запрестъпленията на правителството съм го засегнал два постинга по-назад.
@анонимни 7 и 11 - ами съдте и останалите, кой ви спира? На мен тройната коалиция са ми достатъчни...
@анонимен 8 - аз не съм ги избирал тия, за "народа" не знам...
@анонимен 10 - е , хайде сега - "тъпанар"... майка ти остана с по-добро впечатление:)
@анинимен 12 - да, знам къде да ти я навра... след като те открия
@анонимен 13 - след като досега не си разбрал за какво да се съдим, нямам намерение да ти обяснявам...
@анонимен 14 - не, не си го знам. Нито съм злобно (питай приятелите и познатите ми), нито съм копеленце (питай родителите ми). И какъв партиен секретар можех да бъда на 11 години, когато ме завари промяната от 10.11.1989г. А като не ми харесваш постовете, защо ги четеш - мазохизъм, комплексарщина, злоба иили какво?
цитирай@анонимен 6 - съгласен съм, че наказателната отговорност е лична. Тук обаче става дума за иск по гражданско-процесуални кодекс, а не по наказателния. Търсенето на наказателна отговорност запрестъпленията на правителството съм го засегнал два постинга по-назад.
@анонимни 7 и 11 - ами съдте и останалите, кой ви спира? На мен тройната коалиция са ми достатъчни...
@анонимен 8 - аз не съм ги избирал тия, за "народа" не знам...
@анонимен 10 - е , хайде сега - "тъпанар"... майка ти остана с по-добро впечатление:)
@анинимен 12 - да, знам къде да ти я навра... след като те открия
@анонимен 13 - след като досега не си разбрал за какво да се съдим, нямам намерение да ти обяснявам...
@анонимен 14 - не, не си го знам. Нито съм злобно (питай приятелите и познатите ми), нито съм копеленце (питай родителите ми). И какъв партиен секретар можех да бъда на 11 години, когато ме завари промяната от 10.11.1989г. А като не ми харесваш постовете, защо ги четеш - мазохизъм, комплексарщина, злоба иили какво?
И аз това казвам...
цитирай
18.
анонимен -
от 14. анонимен
21.07.2009 22:53
21.07.2009 22:53
че си злобен, съдя от това, което пишеш. в теб има нетърпимост. и виждаш това, което искаш. "копеленце" в случая е дума, с която не целя да обидя родителите ти, а теб лично, защото не те харесвам.
попитали един философ дали може да вземе дете, за да го обучава. той попитал: на колко години е детето? на 7 - отговорили. късно е вече - бил коментара на философа.
ти си бил на 11, аз бях на 9. колкото съм увреден аз, толкова си увреден и ти + 2 години.
чета ти постовете, защото ги има във "свежо". скоро ще се откажа и от този сайт, защото е пристрастен.
комплекси имат всички, не вярвам аз да съм изключение. основен проблем ми е, че не вярвам на никой, защото след като аз знам, че имам комплекси, се опитвам да си представя какви комплекси имат ония, които не знаят...
цитирайпопитали един философ дали може да вземе дете, за да го обучава. той попитал: на колко години е детето? на 7 - отговорили. късно е вече - бил коментара на философа.
ти си бил на 11, аз бях на 9. колкото съм увреден аз, толкова си увреден и ти + 2 години.
чета ти постовете, защото ги има във "свежо". скоро ще се откажа и от този сайт, защото е пристрастен.
комплекси имат всички, не вярвам аз да съм изключение. основен проблем ми е, че не вярвам на никой, защото след като аз знам, че имам комплекси, се опитвам да си представя какви комплекси имат ония, които не знаят...
към комунизма във всичките му проявления. Не съм злобен по принцип (даже съм много позитивно мислещ човек), а само към определени хора и техните действия (особено когато ме засягат пряко като български гражданин). Мразя комунистите за всичко, което са причинили на мен, на семейството ми и на много други българи от 1923 година насам. Мотото в блога ми е цитат от Уинстън Чърчил по времето на "Битката за Британия" - и него ли смяташ за злобен?
Повечето ми постове в "свежо" стават популярни - явно доста хора ме харесват. След като ти не ме харесваш - просто не ме чети. Така поне няма да се излагаш с неадекватни коментари. Има достатъчно други постове и автори в този сайт. И неговата "пристрастност" зависи изцяло от читателите му.
цитирайПовечето ми постове в "свежо" стават популярни - явно доста хора ме харесват. След като ти не ме харесваш - просто не ме чети. Така поне няма да се излагаш с неадекватни коментари. Има достатъчно други постове и автори в този сайт. И неговата "пристрастност" зависи изцяло от читателите му.
thetrooper написа:
,които да изискат пълна финансова ревизия, след което да сее да обедини хората, които искаме да съдим граждански правителството. Наказателното производство е работа на прокуратурата.
Как точно да стане - това вече е работа на юристите. Затова и петицията е насочена към Софийската адвокатска колегия.
Как точно да стане - това вече е работа на юристите. Затова и петицията е насочена към Софийската адвокатска колегия.
предадат на прокуратурата.
да се спазаят процедурите
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 6456
Блогрол
1. templar
2. Съюз на Възпитаниците на ВНВУ, ШЗО и РВГ
3. Бог прощава, Прошко - не!
4. divini
5. Анти - БСП до дупка
6. Raylight
7. Майстора с видеокамерата
8. Монархистъ-консерваторъ
9. nkf - Воин на Христа
10. God save the Queen!
11. Sofia Post
12. БРАТЯ ПО ОРЪЖИЕ (блогрол)
13. Двери на Православието
14. ЦАРСТВО БЪЛГАРИЯ (блогрол)
15. Blackwater
16. КОНСЕРВАТИЗЪМ (блогрол)
17. Стариятъ правописъ
18. Изгубената България
19. Младежки Консервативен Клуб
20. Иван Стамболов - Sulla
21. Клуб "Един завет" - потомци на офицерския корпус на Царство България
22. LiveNews
23. Стара София
24. Сайтът на Вили Лилков - политики за София
25. Светослав Малинов - консерватор и евродепутат
2. Съюз на Възпитаниците на ВНВУ, ШЗО и РВГ
3. Бог прощава, Прошко - не!
4. divini
5. Анти - БСП до дупка
6. Raylight
7. Майстора с видеокамерата
8. Монархистъ-консерваторъ
9. nkf - Воин на Христа
10. God save the Queen!
11. Sofia Post
12. БРАТЯ ПО ОРЪЖИЕ (блогрол)
13. Двери на Православието
14. ЦАРСТВО БЪЛГАРИЯ (блогрол)
15. Blackwater
16. КОНСЕРВАТИЗЪМ (блогрол)
17. Стариятъ правописъ
18. Изгубената България
19. Младежки Консервативен Клуб
20. Иван Стамболов - Sulla
21. Клуб "Един завет" - потомци на офицерския корпус на Царство България
22. LiveNews
23. Стара София
24. Сайтът на Вили Лилков - политики за София
25. Светослав Малинов - консерватор и евродепутат