Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2013 13:21 - " Никой не ми плаща. Мразя ви безплатно!"
Автор: ferhunde Категория: Политика   
Прочетен: 9249 Коментари: 33 Гласове:
40

Последна промяна: 18.06.2013 13:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Този плакат на един от хилядите протестиращи е , хайде да се изразя интелигентно, квинтесенцията на безпрецедентните протести от 5 дни насам, които карат огромната част от народа да се гордее, че все пак има останало нещо в народния геном от ония възрожденци, които  скочиха с черешови топчета срещу османската военна машина.
Замиислете се каква бездънна мъдрост се крие в тия простички думи. Един народ, лъган точно от 9 септември 1944, 45 години - жестоко с концлагери и чл.1, след това - малко по-изтънчено от мутиралите като СДС и подобни комунистически чудовища, започва да разбира, че е лъган. Че свали един карикатурен премиер Бойко, но разбра, че Бойко е безкрайно прав, че ДПС изнасили БСП и сега пред народа е продуктът на  тия червено-турски сексуални извращения под формата на пеевски и орешарски.
Има много причини това правителство да се маха. Полиитически - то е коалиция на две партии, които не са получили най-много гласове на изборите и народът не иска те да го управляват.
Юридически - то е резултат от нечувана манипулация в деня за размисъл, за което с право се иска касиране на изборите.
Но най-важната е моралната. Ще бъде отвратително дори и за нашенските стандарти едно правителство, заложник на корпоративни нечисти интереси, провалило се с гръм и трясък, обругано от всички освен от ДПС и противните българи в тая партия като бисеров и цонев, продали се за пари на Доган, будещо присмех с безсилието си / орешарски ми напомня сламено човече, което мрънка и няма мнение за нищо/ да продължи да управлява. При цялата му отвратителност Бойко направи нещо почтено - подаде си оставката,нещо, което Орешарски и Станишев са неспособни да направят.
Стига вече приказки. Мафиотският кабинет още не иска да си ходи и да прояви достойнство, ами да го изрита народът тогава.
....Мразя ви безплатно.И аз.



Гласувай:
43



1. danailvdimitrov - а така ти се ще да ти плащат...за да мразиш:))
18.06.2013 13:58
за яд си е ...
цитирай
2. barbarosa33 - И аз ги мразя безплатно. Но този н...
18.06.2013 14:31
И аз ги мразя безплатно. Но този нечуван гьонсуратлък от страна на лекето Станишев, на мръсника сладкодумец Местан и на миризливия политически труп Сидеров ни кара да бъдем все по силни и по здраво да държим метлите. Вън от Парламента, вън от София, вън от майка България. Единия в Сибир, другия в Анадола а третия ще го погребем сами защото все повече почва да мирише
цитирай
3. muha55 - за лекето сидеров хилядите прот...
18.06.2013 14:36
за лекето сидеров хилядите протестиращи били платени от ГЕРБ. Срам за България е този предател!
цитирай
4. dushevadka - невероятно е усещането на тези ш...
18.06.2013 14:58
невероятно е усещането на тези шествия, очаквам и тази вечер да се разведря)
цитирай
5. oara - Напълно съгласен съм с написаното. ...
18.06.2013 16:46
Напълно съгласен съм с написаното. Протестите са закономерни и справедливи и ще доведат до успех.
цитирай
6. jabok - Много добре написано. И то от тур...
18.06.2013 16:56
Много добре написано. И то от туркиня. Аферим, Гюнел!
цитирай
7. friedly1 - ГЕРБ напускат парламент.
18.06.2013 17:44
ГЕРБ напускат парламент.
цитирай
8. nadejdadabnishka - И аз ви мразя безплатно!
18.06.2013 19:01
И аз ви мразя безплатно!
цитирай
9. vaskod2 - Браво момиче! Ще ме накараш да си ...
18.06.2013 19:18
Браво момиче! Ще ме накараш да си корегирам вече създаденото ми мнение за пълната некадърност и безгръбначност на младите хора. Още по-ценно е твоето мнение, щом си от турски произход. Нормалните хора са братя и сестри, независимо от произхода, възрастта и вярата1 И нашият Господ и твоят Аллах здраве да ти дават момиче, имам респект от Теб!!!
цитирай
10. ferhunde - Да бе, ако слушаш цялата управляваща /все още/ паплач, плащали по 40 лв. Идиоти бол.
18.06.2013 19:35
danailvdimitrov написа:
за яд си е ...

цитирай
11. ferhunde - Е, без такива крайни изказвания. Те са присъщи за оная к...а Долен.
18.06.2013 19:36
анонимен написа:
И аз ги мразя безплатно. Но този нечуван гьонсуратлък от страна на лекето Станишев, на мръсника сладкодумец Местан и на миризливия политически труп Сидеров ни кара да бъдем все по силни и по здраво да държим метлите. Вън от Парламента, вън от София, вън от майка България. Единия в Сибир, другия в Анадола а третия ще го погребем сами защото все повече почва да мирише

цитирай
12. ferhunde - и аз така мисля.
18.06.2013 19:38
анонимен написа:
за лекето сидеров хилядите протестиращи били платени от ГЕРБ. Срам за България е този предател!

цитирай
13. ferhunde - Инш аллах:)
18.06.2013 19:39
oara написа:
Напълно съгласен съм с написаното. Протестите са закономерни и справедливи и ще доведат до успех.

цитирай
14. ferhunde - Пловдивските шествия за жалост по-малобройни.
18.06.2013 19:41
анонимен написа:
невероятно е усещането на тези шествия, очаквам и тази вечер да се разведря)

в тая връзка се питам моята мила съгражданка касс, която така люто кълнеше ГЕРб и ни призоваваше на протести, къде изчезна и защо не е пак така активна?
цитирай
15. ferhunde - 6. jabok
18.06.2013 19:42

Аз съм туркиня с европейски разбирания. Не обичам Ердоган и Местан, чак и рима има;))
цитирай
16. ferhunde - Много правилно. Какво да правят там?
18.06.2013 19:44
анонимен написа:
ГЕРБ напускат парламент.

цитирай
17. ferhunde - Благодаря, ефенди!
18.06.2013 19:46
анонимен написа:
Браво момиче! Ще ме накараш да си корегирам вече създаденото ми мнение за пълната некадърност и безгръбначност на младите хора. Още по-ценно е твоето мнение, щом си от турски произход. Нормалните хора са братя и сестри, независимо от произхода, възрастта и вярата1 И нашият Господ и твоят Аллах здраве да ти дават момиче, имам респект от Теб!!!

цитирай
18. ferhunde - В един обективен сайт, извън Пеевската империя, прочетох нещо много интересно.
18.06.2013 20:41
“Ако не върнем Пеевски като депутат, ни сваля ДПС, ако го върнем, ни сваля улицата. И в двата случая на власт идва ГЕРБ”. Така депутат от БСП описа пред Mediapool безизходицата, в която изпадна партията след като депутатът от ДПС и медиен магнат Делян Пеевски бе избран за председател на ДАНС и след съгласието му да се оттегли в резултат на масовите протести, пожела да се върне в парламента.


ХАХАХА, ТИЯ СИ ОТИВАТ ПРИ ВСИЧКИ СЛУЧАИ.
АСТАЛАВИСТА БЕЙБИ!
цитирай
19. kbalenciaga - 7,5 милиона мишлета. И шепа котараци Червени олигарси, които си играят с тях!
18.06.2013 21:40

Още ли не схващате, че това назначение на Пеевски е сиренцето в капана за мишки?!
цитирай
20. fascindoo - ферхунде, тъпо парче си оставаш,
18.06.2013 22:52

за да сътвориш "Мразя ви безплатно!" и "Не обичам Ердоган и Местан, чак и рима има", някои ти пълнят шалварите за любов платена и без фередже дарена...

(признай си го пред ходжата САМО - насаме в джамията)
цитирай
21. ferhunde - Ти все това повтаряш.
18.06.2013 23:18
kbalenciaga написа:

Още ли не схващате, че това назначение на Пеевски е сиренцето в капана за мишки?!


Назначението е наложено от Доган - каза днес Буда. Точно така е.
цитирай
22. ferhunde - Ефенди, ти два коментара си написал бе;)
18.06.2013 23:20
fascindoo написа:

за да сътвориш "Мразя ви безплатно!" и "Не обичам Ердоган и Местан, чак и рима има", някои ти пълнят шалварите за любов платена и без фередже дарена...

(признай си го пред ходжата САМО - насаме в джамията)


Ти сега от кои си ми кажи - от БСП или от ГЕРБ?
цитирай
23. ferhunde - Вече ти отговорих.
18.06.2013 23:21
анонимен написа:
за да твориш "Мразя ви безплатно!" и "Не обичам Ердоган и Местан, чак и рима има", някои ти пълнят шалварите за любов платена и без фередже дарена...,
(признай си го пред ходжата САМО - насаме в джамията)

цитирай
24. ferhunde - Това не го разбрах. Кой ник е фалшив?
18.06.2013 23:22
анонимен написа:
ПРОТЕСТИРАМ!
Моля само, да не злоупотребявате с никове, близки на блог-никове, които отдавна са напуснали блоговите "полета"...Не Ви прави чест!
"Мафиоти" в блога не са нужни!


цитирай
25. dinkov - Динков
19.06.2013 01:20
ferhunde - аз бих написал друго. "НИКОЙ НЕ МИ ПЛАЩА. ГНУС МИ Е ОТ ВАС".
Омразата е силно чувство което изхабява и мразещия. Тези не заслужават да се хаби човек за тях. От глупостта, простащината, наглостта и цинизма им най-много свестния човек да повърне.
Ицко
цитирай
26. alchemist - И каква стана, тя?
19.06.2013 07:50
Аз пък те подкрепям безплатно.
цитирай
27. ferhunde - Хайде включвайте тв -тата.
19.06.2013 09:04
Пак ще има парламентарно шоу Къртицата.
цитирай
28. ferhunde - Много си мил, ефенди, Аллах да те поживи!
19.06.2013 09:06
alchemist написа:
Аз пък те подкрепям безплатно.

цитирай
29. ferhunde - Напълно съм съгласна. Но плакатът не е мой, аз само го препредавам.
19.06.2013 09:07
dinkov написа:
ferhunde - аз бих написал друго. "НИКОЙ НЕ МИ ПЛАЩА. ГНУС МИ Е ОТ ВАС".
Омразата е силно чувство което изхабява и мразещия. Тези не заслужават да се хаби човек за тях. От глупостта, простащината, наглостта и цинизма им най-много свестния човек да повърне.
Ицко


Протестиращите дано да се сетят да издигнат плакати "Гнус ме е от вас"
цитирай
30. lightsaber123 - Не ги мразя - и те са хора като всички нас.
19.06.2013 12:47
Но не одобрявам това, което са. Всеки народ си заслужава политиците - дано сега да заслужим нещо по-добро, въпреки, че съм силно обезверен. Вярвам, че дори и чиста сила да влезе в парламента - ще бъде купена на килограм - от западни и източни корпорации, от нашенски бандюги... може би просто трябва да си изстрадаме всичко докрай. Всички сме хора и ако някой ми каже, че никога няма да се продаде - няма да му повярвам. Да не говоря, че нямат голям избор - или ще бъдат купени - или ще им спретнат някой сериозен компромат и хайдее - вън от политиката - омаскарен. Парите владеят света - за добро или лошо, а пък ние хората не сме идеални и се купуваме и продаваме лесно - за повече лукс, за по-добър живот... това ми ти... онова ми ти...

Не вярвам в светлото бъдеще на нашата страна - поне докато не се източат 1-2 поколения
цитирай
31. ferhunde - Много добре казано!
19.06.2013 13:12
lightsaber123 написа:
Но не одобрявам това, което са. Всеки народ си заслужава политиците - дано сега да заслужим нещо по-добро, въпреки, че съм силно обезверен. Вярвам, че дори и чиста сила да влезе в парламента - ще бъде купена на килограм - от западни и източни корпорации, от нашенски бандюги... може би просто трябва да си изстрадаме всичко докрай. Всички сме хора и ако някой ми каже, че никога няма да се продаде - няма да му повярвам. Да не говоря, че нямат голям избор - или ще бъдат купени - или ще им спретнат някой сериозен компромат и хайдее - вън от политиката - омаскарен. Парите владеят света - за добро или лошо, а пък ние хората не сме идеални и се купуваме и продаваме лесно - за повече лукс, за по-добър живот... това ми ти... онова ми ти...

Не вярвам в светлото бъдеще на нашата страна - поне докато не се източат 1-2 поколения


Този лозунг ми хареса, защото е реакция на обвиненията на управляващите мафиоти, че някой плащал на хората. Станишев и Сидеров така твърдят.
цитирай
32. chara - Най-обичам някой да ми казва какво да правя, кого да обичам и кого да мразя!
19.06.2013 13:46
По време на тоталитарната утопия се мразеше капитализма, САЩ, врага с партиен билет и т.н. После, след поредната "революция" мразехме социализма, Партията, член първи и т.н. Преди да дойдат новите управляващи вече мразехме още действащите.
Сега пак ми предлагат да мразя!
Баста!
Без мен!
Просто ми писна от омраза!
цитирай
33. lightsaber123 - Бъди сигурен
19.06.2013 14:01
че има и платени... всеки протест може да бъде обязден много лесно. Вкарват се провокатори-мутри и хората сами се отказват, когато видят какво се случва. Не ми харесва... но мисля, че нямаме избор. Може би гражданска война. Страшно звучи... но...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ferhunde
Категория: Технологии
Прочетен: 389859
Постинги: 110
Коментари: 1493
Гласове: 927
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930